دانلود بازی Weakless برای PC
دانلود بازی Weakless برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Weakless برای PC

پارسی گیم 17 اسفند 1398 بدون دیدگاه
5,429 بازدید

دانلود بازی Weakless برای کامپیوتر

یک ‌ضرب‌المثل قدیمی انگلیسی وجود دارد که می‌گوید تعریف از هم دیگر، دوستی می‌آورد. در بازی Weakless به جنبه‌های جدیدی از ارتباط میان دو شخص می‌رسیم. در این بازی کافی است دو شخصیت فوق‌العاده عجیب آن را از دل ماجراجویی بزرگ عبور دهید. تنها یادتان باشد که یکی از این دو توانایی شنیدن را ازدست‌داده است و نمی‌تواند هیچ‌چیز را بشنود و دیگری نیز نمی‌تواند چیزی را ببیند و به‌طور ساده‌تر بگوییم: کور است. آن‌ها از دنیایی زیبا با محیطی فوق‌العاده و البته معماهای بسیار چالش‌برانگیز برای آن‌ها عبور می‌کنند. به دلیل معلولیت، توانایی‌های عجیبی پیداکرده‌اند و ارتباط میان این دو فوق‌العاده به‌یادماندنی خواهد بود.

بازی Weakless دومین کار از استودیو Punk Notion است. در این بازی هر بار می‌توانید کنترل یکی از این شخصیت‌ها را به دست بگیرید و کنترل هر دو آن‌ها درآن‌واحد غیرممکن است. همین باعث شده است که دنیای این دو را فوق‌العاده خوب درک کنید و دقیقاً ازنقطه‌نظر آن‌ها دنیا را ببینید. این دو با توجه به معلولیتشان، شخصیت‌های خاص خودشان را پیداکرده‌اند، یکی از آن‌ها درون‌گرا و در خودش است و همین ترکیب آن‌هاست که بازی را فوق‌العاده جالب و به‌یادماندنی کرده است. شاید فکر کنید که بدون دیدن و شنیدن چطور می‌توان به ماجراجویی پرداخت اما باید گفت که آن‌ها حس‌های دیگری برای خودشان پیداکرده‌اند و برای نمونه می‌توانند به امواج واکنش نشان دهند و اینجاست که برگ برنده شما رو می‌شود. خود بازی نیز در دنیایی غنی و زیبا و روایت می‌شود و از محیط‌های عجیبی چون جنگل خواهید گذشت و با آثاری از گذشتگان روبه‌رو خواهید شد.

بازی Weakless داستان کور و کر در دنیایی شگفت‌انگیز است. این بازی جدا از معماهایش یک مسئولیت بزرگ نیز روی دوش شما می‌گذارد. نیروهای Rot کل این منطقه را به دست گرفته‌اند و همین باعث ناراحتی بسیاری از ساکنان شده است. شما باید با به دست آوردن انرژی به نام Resin که مایه حیاط تمام جان داران این منطقه است، علیه نیروهای تاریکی قدم بردارید و آن‌ها را از منطقه بیرون کنید. ریتم دلنواز داستان بازی شمارا تکان خواهد داد و تنها نگاه به این محیط زیبا و جلوه‌های هنری بازی کافی است تا امتیاز بالایی به این بازی اعطا کنید. موسیقی متن Weakless هم به‌نوبه خود فوق‌العاده است و این ماجراجویی بی‌انتها را برای شما لذت‌بخش کرده است. اگر به این بازی علاقه دارید، Ori and the Blind Forest و Lost Ember را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Weakless با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1 64-bit or later
Processor: Intel i3 6th gen
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 650 Ti
Storage: 4 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

They say friendship comes about when two people complement each other. In Weakless, this is not just a mere observation about interactions, it’s a very palpable thing. Lead two characters – one without the sense of hearing, the other with no sense of vision – through a beautiful, organic, fantasy world filled with challenging puzzles. Use the extraordinary set of skills they’ve developed because of their disabilities, and witness the growing bond between these two very remarkable companions.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.