halo combat evovled
یحیی رحیمی

بازی Halo: Combat Evolved Anniversary در اختیار کاربران PC قرار گرفت

یحیی رحیمی 14 اسفند 1398 2 دیدگاه
884 بازدید

دیروز از شایعه اضافه شدن بازی Halo: Combat Evolved Anniversary به کلکسیون Master Chief خبردار شدیم و امروز مایکروسافت به طور رسمی اضافه شدن این بازی را تایید کرده است. می توان این بازی را با استفاده از Xbox Game Pass روی ویندوز و PC دریافت کرد.

جالب است که دیروز گزراشی مبتنی بر عرضه این بازی برای PC منتشر شده بود و حالا امروز این گزارش به واقعیت پیوسته است. گرافیک بازی کاملا بهبود پیدا کرده است و اگر مایل به تجربه همان گرافیک کلاسیک هستید، چنین گزینه ای نیز برای شما تعریف شده است و می توانید بین دو گرافیک سویچ کنید.
جدا از آن گزینه های جدیدی نیز برای اصلاح و شخصی سازی بازی در نظر گرفته شده است. برای نمونه پشتیبانی از حالت 60 فریم در ثانیه و همچنین کیفیت 4K UHD اضافه شده است و اگر از صفحه نمایش های خمیده استفاده می کنید، بهینه سازی لازم برای این قابلیت نیز در نظر گرفته است و سایه ها و نورپردازی کاملا طبیعی دریافت خواهید کرد.

مایکروسافت همچنین گفته است که ویژگی های دیگری مانند استفاده از صدای کلاسیک در حالت مولتی پلیر را نیز در نظر گرفته است. اگر روی PC بازی Halo: Combat Evolved Anniversary را دریافت می کنید و عضو Xbox Game Pass نیز نیستید، می توانید باندل Halo: The Master Chief Collection را از طریق استیم با قیمت 40 دلار خریداری کنید و البته با اضافه شدن بازی های جدید باید به ازای هر کدام 10 دلار پرداخت کنید. تنها Halo 3: ODST است که با قیمت 5 دلار در دسترس خواهد بود.

این نسخه از بازی مدت هاست که بخش تست و آزمایش نیز قرار دارد و بازیکنان بازخوردهای خود را از این بازی به مایکروسافت ارسال کرده اند و در نتیجه مشکلات بازی نیز کاهش یافته است. بازی Halo: Combat Evolved Anniversary همین الان در دسترس است.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Saeid

    مهمان

    سلام ادمین عزیز لطفا تو مورد انتظار ترین ها اگر تاریخ بازی رزیدنت ۱۵ فروردین هست اصلاح کنید چون به جاش ۲۳ فروردین زدین تاریخ بازی بعدی رو

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Saeid

      مدیر سایت

      سلام
      به روزرسانی شد