Final-Fantasy-7-Remake
یحیی رحیمی

نسخه دمو بازی Final Fantasy 7 Remakeروی PS4 عرضه شد

یحیی رحیمی 12 اسفند 1398 بدون دیدگاه
493 بازدید

شرکت Square Enix مدت ها پیش کار بازسازی بازی Final Fantasy 7 را شروع کرد و از آن موقع تا به حال اسکرین شات های مختلف و همچنین ویدیوهای زیادی را از گیم پلی در اختیار ما گذاشته است. استودیو مدتی پیش قول عرضه نسخه دموی بازی را داد و حالا در اتفاقی سورپرایز کننده، دمو بازی Final Fantasy 7 Remake روی PS4 عرضه شده است و می توانید همین الان آنرا دریافت کنید.

وجود نسخه دمو اوایل سال میلادی در یک سری گمانه زنی ها لو رفته بود و کار به جایی کشید که خود توسعه دهنده نیز وجود آن را تایید کرد. به هرحال می توانید همین الان سری به فروشگاه PlayStation بزنید و بازی Final Fantasy 7 Remake را با حجم 7.55 گیگابایت دریافت کنید و برای دریافت این نسخه دمو نیازی به اکانت PS Plus ندارید.

این دمو بخش کوتاهی از فصل اول بازی را در خود دارد و می توانید مرحله بمب گذاری Mako Reactor 1 را تجربه کنید. توسعه دهنده برای افرادی که بازی را تا قبل از روز 11 مه میلادی دریافت می کنند، یک سری آیتم های جایزه و بخش های اضافی نیز در نظر گرفته است و به همین دلیل دست بجنبانید و هر چه سریعتر این بازی را دریافت کنید.

توسعه دهنگان قبلا از عرضه بازی روی دو دیسک جداگانه خبر داده بودند و بعدها در اطلاعات لو رفته از بازی فهمیدیم که دو بخش کلی از بازی را شاهد هستیم. همانند بازی اصلی می شود دیالوگ های موجود در Final Fantasy 7 Remake را انتخاب کرد و هنگام ملاقات Cloud با Aerith نیز انتخاب های زیادی در دیالوگ وجود دارد و هر تصمیم نیز تاثیر زیادی روی بازی می گذارد و رخدادهای بعد از تصمیم شما نیز بزرگ تر از نسخه اصلی طراحی شده اند. بسیاری از مکان های موجود در بازی اصلی نیز دوباره طراحی شده اند و تغییر یافته اند.

در خبری دیگر از بازی باید گفت که نسخه کامل Final Fantasy 7 Remake نیاز به 100 گیگابایت فضای خالی دارد. این بازی روز 10 آوریل میلادی عرضه می شود. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.