دانلود بازی Wasteland Remastered برای PC
دانلود بازی Wasteland Remastered برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Wasteland Remastered برای PC

پارسی گیم 11 اسفند 1398 بدون دیدگاه
15,155 بازدید

دانلود بازی Wasteland Remastered برای کامپیوتر

با نگاهی به بازی‌های ویدیویی حال حاضر درمی‌یابیم که بسیاری از آن‌ها با تم آخرالزمانی هستند و این ژانر فوق‌العاده محبوب شده است. اگر به سال‌های قبل برگردیم و نگاهی به بازی‌های ویدیویی دهه 90 بیندازیم، هیچ بازی در این سبک پیدا نخواهیم کرد. اولین بار بازی Wasteland در سال 1998 بود که ژانر پساآخرالزمانی را وارد بازی‌های ویدیویی کرد و همین باعث شد که بازی‌هایی مانند Fallout از دل این ایده سر درآورند و محبوب ما شوند. inXile Entertainment بعد از گذشت سال‌ها به یاد این بازی افتاده است و یک ریمستر درست‌وحسابی از آن را به نام بازی Wasteland Remastered ارائه داده است. به دنیای خاکستری بعد از فاجعه هسته‌ای خوش‌آمدید.

سال 2087 رسیده است. دقیقاً نیم‌قرن از فاجعه هسته‌ای که تمام زمین را رادیواکتیو و نابود کرد گذشته است. حالا شما یکی از بازماندگان این انفجار بزرگ هستید و به دنبال پیدا کردن دیگر انسان‌ها در قسمت جنوبی آمریکا هستید. کم‌کم می‌فهمید که مردم با گرسنگی، بیماری‌های مختلف و البته وحشی‌هایی که در دل صحرا قدم می‌زنند دست‌وپنجه نرم می‌کنند. حالا مشکلی جدی‌تر تمام حیات روی کره زمین را تهدید می‌کند و این وظیفه شماست که به جستجو بپردازید و تیم بزرگی را جمع‌آوری کنید و همچنین به دنبال سرنخ‌ها بگردید. این انتخاب‌های شماست که دنیای اطراف را تشکیل می‌دهد، برای همین باید عاقلانه انتخاب کنید زیرا که زندگی شما و همه افرادی که پیرامونتان هستند به شما بستگی دارد. تیم توسعه بازی توانسته صدا و تصویر بازی را به حد قابل قبولی برساند و یک ریمستر خوب از بازی ارائه دهد. جدا از آن موسیقی نسخه اصلی نیز باکیفیت بالایی در بازی گنجانده‌شده است و همه‌چیز بسیار نوستالژیک جلوه می‌کند.

بازی Wasteland Remastered تاوان حماقت بشر در دل سرزمین خاکستر شده است. گیم پلی بازی مانند نسخه اصلی با همان کیبورد کار می‌کند و حالت تایپی دارد. جدا از آن مکانیسم‌های تازه‌ای به بازی اضافه‌شده است و همین باعث شده است که بازی یک بازسازی کامل باشد تا تنها یک ریمستر ساده. حالا نسبت سال 98 شاهد جلوه‌های تصویری بیشتری نسبت به متن هستیم و بازی از حالت متنی کامل خارج‌شده است و یک سری انیمیشن‌ها و جلوه‌های سینمایی نیز نمای دیگری به بازی بخشیده است اما هنوز آن حس و حال نسخه اول بازی دیده می‌شود. بشریت در شرف نابودی دوباره است و قوانین جدیدی برای حیات پیداشده است. اگر به این بازی علاقه دارید، Fallout 76 و Rage 2 بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Wasteland Remastered با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8.1/10 (64 bit)
Processor: Intel Core i5-760 or AMD Athlon II X2 245
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GT 520 or Radeon HD 5450 or HD Graphics 4000
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8.1/10 (64 bit)
Processor: Intel Core i5-3570K or AMD Phenom X4 9600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 750 Ti or Radeon HD 7770 or Intel UHD 630
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Would you sell your soul for vengeance? Would you be willing to become a servant of an immortal deity, to have your whole being transformed into a weapon of war and destruction? Immerse yourself in a Dark Souls meets Slay the Spire roguelike adventure. Play as a resurrected hero on the road of vengeance. Every path you explore in the procedurally generated world is different, full of dangers and opportunities alike. Aim precisely and slice through the flesh of your enemies in a unique take on stamina-based combat! Progress by becoming stronger and more skillful, either by chopping your way across the battlefield or by using abilities to turn the environment into a deadly weapon. Sacrifice enemies to appease the ancient god and get access to powers based on ancient druidic magic. If you die – you will be returned to life – at the cost of your progress and experience. You live to fight another day, over and over again… so that eternally hungry deity may receive offerings in blood!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.