gdc-2020
یحیی رحیمی

برگزاری رویداد GDC 2020 به تابستان موکول شد

یحیی رحیمی 10 اسفند 1398 بدون دیدگاه
306 بازدید

رویداد توسعه دهندگان موسوم به GDC هر ساله برگزار می شود و توسعه دهندگان از آخرین دستاوردهای خود در فناوری و صنعت بازی های ویدیویی رونمایی می کنند. در طول هفته های گذشته توسعه دهندگان و ناشران بزرگی از این رویداد انصراف داده اند و دلیل آن نیز شیوع ویروس خطرناک کرونا در سراسر جهان بوده است.

ویروس کرونا به سرعت در کشورهای مختلفی در حال شیوع است و همین باعث شده است که عملکرد کمپانی های مختلفی را با مشکل مواجه کند. تا به حال کمپانی های مختلفی تغییراتی در روند کار و کارمندان خود داده اند و برای نمونه سونی از حضور در این رویداد و همچنین PAX East 2020 انصراف داده است و حالا خود موسسه برگزار کننده این مراسم تصمیم به لغو آن و موکول شدنش به تابستان گرفته است.

در توییت جدید موسسه برگزار کننده این رویداد، گفته شده است که مراسم امسال به دلیل کناره گیری کمپانی های مختلفی به تاخیر افتاده است و قرار است در تاریخ دیگری شاهد برگزاری آن باشیم. فعلا تاریخ دیگری گفته نشده است اما به نظر می رسد که تابستان امسال، زمان برگزاری مراسم باشد و این اتفاق کاملا برعکس سالهای گذشته است و تا به حال این مراسم در تابستان برگزار نشده است.

البته تاریخ برگزاری آن هنوز به شیوع ویروس بستگی دارد و باید دید که این وضعیت تا کی ادامه خواهد داشت. حتی بعضی باور دارند که این رویداد به طور کامل لغو خواهد شد و امسال برگزار نمی شود. جدا از آن برنامه های سالانه دیگری را نیز پیش رو داریم و برای نمونه E3 در ماه ژوئن برگزار می شود و همچنین رویداد بازی توکیو نیز در سپتامبر. هر چند تا آن زمان فرصت بسیار زیادی مانده است و هنوز نمی توان در مورد این رویدادها چیزی گفت. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.