دانلود بازی Warlander برای PC
دانلود بازی Warlander برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Warlander برای PC

پارسی گیم 10 اسفند 1398 2 دیدگاه
9,049 بازدید

دانلود بازی Warlander برای کامپیوتر

سری بازی Dark Souls بدون شک یکی از تأثیرگذارترین بازی‌هایی دهه گذشته بود. بسیاری از توسعه‌دهندگان با الهام از این بازی عناوین فوق‌العاده‌ای مانند Nioh را تولید کرده‌اند اما چندان به فرمول اصلی چسبیده‌اند که مزه اصلی بازی گم‌شده است. استودیو Clock Work Drive Games برعکس بقیه راه خود را در بازی Warlander پیش‌گرفته است و با گرفتن فرمول اصلی و اضافه کردن المان‌های خود، معجون خوشمزه‌ای تولید کرده است. این بازی داستان سرنوشت مبارزی است که برای انجام کاری توسط خدایان زنده می‌شود و حالا باید ماجراجویی خود را شروع کند.

بازی Warlander در مورد مبارزی قدرتمند به نام Bruce است که در ابتدای یک ماجراجویی بیدار می‌شود و هیچ‌چیز را از اتفاقات قبلی به یاد ندارد. او نمی‌داند کیست و حتی اسم قبیله‌اش چیست. خدایان جنگل او را از دل مرگ زنده کرده‌اند و به او یک شمشیر جادویی اهدا کرده‌اند تا از عاملان نابودی قبیله‌اش انتقام سختی بگیرد. او جدا از انتقام اهداف دیگری را نیز پیش می‌گیرد و با یکی از خدایان به نام مورون درمی‌افتد و اینجاست که سرنوشت جبر خود را بر ماجراجویی این قهرمان نشان می‌دهد. الهام از افسانه‌های سلتیک باعث ایجاد تضادی میان کهنه و نو شده است و جدا از تمدن قدیمی، سلاح‌های پیشرفته‌ای را هم شاهد هستیم. بیشتر داستان بازی توسط یک سری خاطرات بیان می‌شود و در این میان حس و حال افسانه‌های اسکاتلندی نیز توانسته به بازی مزه دهد. گیم پلی بازی با تکیه‌بر مبارزات نفس محور و چالشی است و یک‌لایه از خلاقیت توسعه‌دهندگان رویش گذاشته‌شده است.

Warlander سؤال بزرگی از ما می‌پرسد: جنگ اما برای چه؟ مبارزات بزرگ‌ترین بخش این بازی هستند و شما Bruce را در حال سوم شخص کنترل می‌کنید و او نیز به مناطق مختلفی سر می‌زند و با دشمنان زیادی درگیر می‌شود. حملات بازی ساده و آسان است و کافی است در هنگام دفاع از سپر استفاده کنید و هنگام حمله نیز از شمشیر و سلاح‌های خود. شاید در نگاه اول حس کنید که با Dark Souls طرف هستید اما توسعه‌دهندگان خلاقیت خود را نیز به خرج داده‌اند. البته که بازی‌های نقش‌آفرینی بدون وجود غول آخر معنی نخواهند داشت و این بازی نیز غول آخرهای فوق‌العاده ترسناکی برای شما آماده کرده است. این بازی تجربه‌ای دل‌نشین از داستانی خیالی در کنار مبارزه‌هایی نفس‌گیر است. اگر به این نوع بازی علاقه‌مند هستید، The Surge و Sekiro: Shadows Die Twice از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Warlander با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 / 8 / 8.1 / 10
Processor: Intel Core i3-4160 (3.6 GHz) / AMD A6-5400K APU (3.6 GHz)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 750 Ti with 2 GB VRAM / Radeon R7 370 with 2 GB VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 15 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 / 8 / 8.1 / 10
Processor: Intel Core i7-3930K (3.2 GHz) / AMD Ryzen 5 1600 (3.2 GHz) or better
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970 with 4 GB VRAM / AMD Radeon RX 570 with 4 GB VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 15 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Would you sell your soul for vengeance? Would you be willing to become a servant of an immortal deity, to have your whole being transformed into a weapon of war and destruction? Immerse yourself in a Dark Souls meets Slay the Spire roguelike adventure. Play as a resurrected hero on the road of vengeance. Every path you explore in the procedurally generated world is different, full of dangers and opportunities alike. Aim precisely and slice through the flesh of your enemies in a unique take on stamina-based combat! Progress by becoming stronger and more skillful, either by chopping your way across the battlefield or by using abilities to turn the environment into a deadly weapon. Sacrifice enemies to appease the ancient god and get access to powers based on ancient druidic magic. If you die – you will be returned to life – at the cost of your progress and experience. You live to fight another day, over and over again… so that eternally hungry deity may receive offerings in blood!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    علی

    مهمان

    سلام من کرکی داخل فایل ها ندیدم توی سایت های دیکه ام کرکی به صورت جداگانه نبود بازی مستقیم به استیم وصل میشه و کرک میخواد یعنی الان من چهار گیگ الکی دان کردم؟؟؟؟؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به علی

      پشتیبانی

      کرک بازی در پوشه Codex قرار دارد