Plague Inc
یحیی رحیمی

بازی Plague Inc به دلیل محتوای غیرمجاز از فروشگاه نرم افزاری چین حذف شد

یحیی رحیمی 9 اسفند 1398 بدون دیدگاه
652 بازدید

بازی استراتژی Plague Inc برای بسیاری از ما بازیکنان نام آشنا است. این بازی حالا از فروشگاه نرم افزاری چین حذف شده است. توسعه دهندگان این بازی در اعلامیه جدیدی گفته اند که موقعیت از کنترلشان خارج شده است و در حال کار روی راهی برای برگشت این بازی به بازیکنان چینی هستند.

در متن اعلامیه ای که روی وب سایت Ndemic قرار گرفته است، تیم توسعه توضیح داده اند که دلیل حذف این بازی از فروشگاه نرم افزاری چین این بوده است که بازی دارای محتوایی غیرمجاز برای این کشور است و دفتر سایبری چین در حکمی جدید بازی را غیرقانونی قلم داد کرده است و به همین دلیل Plague Inc از فروشگاه ها برداشته شده است.

استودیو در ادامه گفته است که مشخص نیست آیا حذف این بازی به دلیل شیوع شدید ویروس کرونا در چین است یا خیر زیرا که داستان بازی در مورد پخش یک ویروس خطرناک در سراسر جهان است و باید سعی کنید هر چه بیشتر این ویروس را به بقیه مردم جهان برسانید.

تیم توسعه در ادامه گفته است که اولویت آن‌ها تلاش برای ارتباط با اداره فضای سایبری چین و درک نگرانی آن‌ها از محتوای بازی و در آخر پیدا کردن یک راه حل است. استودیو از این موضوع فوق العاده ناراحت شده است و به شدت در حال کار برای یافتن راه حلی برای این مشکل است. همان طور که می دانید از دست رفتن بازار چین می تواند بهای هنگفتی برای توسعه دهندگان داشته باشد.

در ماه ژانویه بود که بازی Plague Inc بیشتری تعداد بازیکنان را به خود دید و این نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا بود. ممکن است چین فکر کند این بازی تاثیر مخرب روی ذهن مردم بگذارد و برای همین انتشار آن را لغو کرده است. نظر شما در مورد این بازی چیست؟

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.