ps5-xbox-series-x
یحیی رحیمی

ویژگی‌های معرفی نشده کنسول‌های جدید توسعه‌دهندگان Metro را به هیجان آورده است

یحیی رحیمی 5 اسفند 1398 بدون دیدگاه
398 بازدید

در حالی که هر دو سونی و مایکروسافت مشخصات اولیه کنسول های جدید خود به نام PS5 و Xbox Series X را منتشر کرده اند اما هنوز جزئیات زیادی وجود دارد که در مورد آن‌ها نمی دانیم. برای نمونه اینکه کیفیت سخت افزار آن‌ها چگونه است و از پس چه بازی هایی برمی آیند. تا به حال مصاحبه های زیادی با توسعه دهندگان انجام شده است و آن‌ها نیز هر کدام هیجان خود را از به کار بردن SSD و همچنین پردازنده های جدید نشان داده اند. اخیر استودیو 4A Games که سازنده سری بازی Metro است نیز نتوانسته هیجان خود را پنهان کند.

مدیر فنی استودیو به نام Oles Shishkovstov مصاحبه ای با Digital Foundry داشته است و از ویژگی های کنسول های نسل بعدی حسابی تعریف کرده است و همچنین هیجان خود را نسبت به جزئیات منتشر نشده این کنسول های جدید نشان داده است. او در این مورد گفته است:

من در مورد ویژگی هایی که هنوز در بین عموم حرفی از آن‌ها نیست هیجان زده ام. ما کاملا در مورد Ray-Tracing هیجان زده ایم و می خواهیم که آن تکنیک های قدیمی و کدنویسی را به طور کامل کنار بگذاریم. ما آزمایش های زیادی در این مورد انجام دادیم و نتایج فوق العاده ای دریافت کردیم. باید صبر کنید و ببینید که چطور این ویژگی را در برنامه های آینده مان استفاده خواهیم کرد.

به نظر می رسد که استودیو 4A Games نسبت به فناوری های تصویرسازی جدید فوق العاده هیجان زده است و به دنبال پشتیبانی کامل از آن‌هاست. البته باید تا عرضه بازی بعدی آن‌ها صبر کنیم تا ببینیم که از لحاظ فنی چه تغییراتی را شاهد خواهیم بود. کنسول های جدید در تعطیلات آخر سال میلادی عرضه می شوند و شایعاتی وجود دارد که 4A Games در حال ساخت بازی بعدی سری Metro است. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.