resident-evil-3
یحیی رحیمی

اسکرین شات های درز کرده Resident Evil 3 دشمنان ترسناک بازی را نشان می دهد

یحیی رحیمی 5 اسفند 1398 بدون دیدگاه
1,149 بازدید

بازی Resident Evil 3 ماه آینده میلادی به بازارها راه پیدا خواهد کرد و تا به حال تصاویر و ویدیوهای مختلفی را از این بازی مشاهده کرده ایم. به تازگی نیز اسکرین شات های جدیدی از این بازی منتشر شده اند که البته تعدادی دارای لوگو یک وب سایت فرانسوی به نام GamerGen هستند و یک نمای نزدیک از دشمنان بازی را نشان می دهند.

در تعدادی از این تصاویر می توانیم دشمن اصلی بازی به نام Nemesis را ببینیم که یک تفنگ شعله پخش کن فوق العاده بزرگ در دستانش دارد و در بقیه تصاویر نیز می توانیم موجوداتی کرم مانند را مشاهده کرد که نسبت به بازی اصلی دچار طراحی دوباره شده اند.

resident-evil-3

این تصاویر منتشر شده از بازی Resident Evil 3 فوق العاده زیاد هستند و حتی می توان تعدادی از شخصیت های قابل بازی را در نسخه فرعی Resident Evil Resistance نیز مشاهده کرد. این بازی یک بخش مولتی پلیر از نسخه بازسازی شده بازی است و در تصاویر می توان شخصیت های برجسته ای چون Carlos Oliera و Becca Woolett را مشاهده کرد.

از زمان معرفی این بازی تا به حال، چندین بار تصاویر درز پیدا کرده ای منتشر شده اند و حتی قبل از معرفی بازی نیز شاهد انتشار کاور اصلی بازی روی PSN بودیم. بار دیگر نیز شخصیت های برجسته آن را مشاهده کردیم. مدتی پیش نیز گفته شد که نسخه PC بازی Resident Evil 3 از قفل Denuvo DRM پشتیبانی می کند و همه ما نیز با این فناوری آشنا هستیم و می دانیم که چه تاثیری روی اجرای بازی دارد. این موضوع در صفحه استیم بازی اعلام شده است و به هر حال Capcom تصمیم گرفته است برای جلوگیری از کرک کردن بازی و هک آن، از این قفل استفاده کند.

می توانید به اسکرین شات های بازی نگاه کنید و تا 3 آوریل و دریافت بازی منتظر بمانید. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.