Dead-by-Daylight
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار آپدیت جدید بازی Dead By Daylight به نام Chains Of Hate مشخص شد

یحیی رحیمی 30 بهمن 1398 بدون دیدگاه
636 بازدید

بازی Dead by Daylight در سال 2016 برای کامپیوترهای شخصی در دسترس قرار گرفت و نسخه‌ی کنسول‌های نسل هشتمی این بازی یک سال بعد و در ماه ژوئن 2017 منتشر شد. این بازی در واقع یک عنوان چندنفری ترسناک است که بازیکنان باید در آن با استفاده از مخفی‌کاری به همراه 4 بازیکن دیگر سعی کنند که در محیط خطرناک و ترسناک بازی زنده بمانند. اخیرا استودیو بازی تاریخ انتشار آپدیت جدید آن را اعلام کرده است.

این بازی توانسته بازیکنان زیادی را تا به حال به سمت خود بکشاند و با آپدیت های مختلف آن‌ها را راضی نگه دارد. هر چند که انتقادات متعددی به محتوای اصلی این بازی وارد بوده است و به نظر بسیاری از بازیکنان، کمی بی مهری نسبت به این بازی شده است. به حال امروز از فصل جدید این شوتر ترس و بقا رونمایی شده است.

فصل جدید بازی Dead by Daylight توسط یک تیزر کوتاه معرفی شده است و استودیو Behavior Interactive خبر از افزودن محتوای جدید به بازی داده است. شخصیت تازه از راه رسیده ای به نام The Deathslinger را شاهد هستیم که به یک سلاح هیبریدی تجهیز شده است و عاشق تفنگ های اتوماتیک است و آماده کشتار است.

Survivor جدید نیز Zarina Kassir است که در واقع یک فیلم ساز است که می تواند صدا را دست کاری کند و همچنین از مردن دیگر باقی ماندگان جلوگیری کند. جدا از همه اینها، نقشه جدید بازی به نام Dead Dawg Saloon نیز در راه است. به طور کل شاهد فصل پرمحتوایی هستیم و باید دید که از لحاظ کیفیت چطور خواهد بود.

بازی Dead By Daylight دارای دو شخصیت منفی و مثبت است که بازیکنان می‌توانند هرکدام را که خواستند به‌دلخواه انتخاب کنند، هرکدام از این شخصیت‌ها قابلیت‌ها و توانایی‌های منحصربه‌فرد خود رادارند.قرار است آپدیت Chains Of Hate روز 10 مارس میلادی عرضه شود. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.