nvidia geforce now
یحیی رحیمی

دلیل حذف بازی های Activision از Nvidia GeForce Now مشخص شد: یک اشتباه

یحیی رحیمی 27 بهمن 1398 بدون دیدگاه
481 بازدید

سرویس Nvidia GeForce Now مدتی پیش شروع به کار کرد و مانند Google Stadia هدفش ارایه بازی های ویدیویی روی صفحه نمایش های مختلف و از طریق اینترنت است. این سرویس استریم طرفداران چندانی پیدا نکرده است و چند روز پیش نیز Activision تمامی بازی های خود را از این سرویس برداشت و عرصه پیشرفت را برای Nvidia تنگ تر کرد.

بلومبرگ در گزارش خود گفته بود که Activision خودش درخواست حذف بازی هایش را از سرویس Nvidia GeForce Now کرده است. به نظر می رسد که دو کمپانی یاد شده هیچ گاه یک قرارداد ثبت شده و رسمی بین خودشان نداشته اند و هیچ توافقی در زمینه ارایه بازی ها روی این سرویس وجود نداشته است.

حالا Nvidia نسبت به حذف بازی ها واکنش نشان داده است و گفته است که دلیل این کار یک بدفهمی و اشتباه از طرف Activision Blizzard بوده است. Nvidia فکر کرده است که حضور Activision در حالت بتا به معنی حضور در سرویس رسمی نیز خواهد بود:

Activision Blizzard همکاری فوق العاده ای با حالت بتای سرویس GeForce Now داشت و حتی بازی هایش را برای بازه ای به صورت رایگان نیز در دسترس اعضای ما قرار داد. به نظر می رسد که یک بدفهمی در این میان ایجاد شده باشد و به همین دلیل ما بازی هایشان را حذف کردیم و امیدواریم که در آینده نیز بتوانیم دوباره این بازی ها را به سرویس خودمان بازگردانیم و با آن‌ها همکاری دوباره داشته باشیم.

احتمالا Activision برنامه ای برای حضور کامل در این سرویس نداشته است و تنها می خواسته حالت بتای آن را امتحان کنید. به هر حال سرویس GeForce Now با قیمت ماهانه 5 دلار در دسترس است و می توانید سه ماه اولش را به صورت مجانی تجربه کنید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.