resident-evil
یحیی رحیمی

جزئیات فیلم تلویزیونی Resident Evil ساخته نتفلیکس لو رفت

یحیی رحیمی 20 بهمن 1398 بدون دیدگاه
588 بازدید

سال گذشته شایعاتی از ساخت یک فیلم تلویزیونی از سری بازی Resident Evil توسط نتفلیکس منتشر شد و بعد از آن دیگر هیچ خبری دریافت نکرده ایم. حالا جزئیات جدیدی از این فیلم مشخص شده است و می توانیم درک بیشتری در مورد آن پیدا کنیم. نتفلیکس توضیحاتی در مورد برنامه تلویزیونی در این مورد منتشر کرده است و البته بعد از چند دقیقه آن را از وب سایت خود برداشته است اما به لطف ماشین زمان مجازی، می توانیم متن منتشر شده را بخوانیم.

متن منتشر شده به شرح زیر است:

 شهر Clearfield مدت هاست در سایه تاریک سه قدرت عظیم و غیرمرتبط به هم ایستاده است. از سویی کمپانی Umbrella، تیمارستان فراموش شده Greenwood و البته افراد حاضر در واشینگتون دی سی. امروز دقیقا بعد از گذشت 26 سال از کشف ویروس خطرناک T-Virus، رازهای پنهان شده توسط این سه قدرت، در شرف برملا شدن هستند و اولین نشانه های حقیقت پیدا شده است.

با خواندن این متن قطعا به این نتیجه خواهید رسید که مرکز تمام اتفاقات این فیلم تلویزیونی همان تیمارستان گفته شده گفته شده خواهد بود و البته که بدون کمپانی Umbrella نیز نمی توان اسمش را Resident Evil گذاشت. هر چند که اسم شهر موجود در فیلم از Raccoon City بهتر است و باید دید که چه اتفاقاتی در این شهر منتظر شهروندانش است.

معمولا فیلم های برگرفته از بازی های ویدیویی چندان کیفیت جالبی ندارند و امتیازات بسیار پایینی دریافت می کنند. هر چند که اولین فیلم ساخته شده از فرانچایز Resident Evil قابل قبول بود و حالا شاهد چهارمین فیلم از این فرانچایز دوست داشتنی هستیم. نتفلیکس همیشه کیفیت بالایی را در نظر دارد و ممکن است شاهد داستان زامبی های هار شده باشیم که به سمت اداره اصلی کمپانی Umbrella هجوم می برند. احتمالا به این زودی ها شاهد پخش فیلم نخواهیم بود. نظر شما چیست؟

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.