یحیی رحیمی

کارگردان و خالق دنباله Dragon Age از یوبی‌سافت جدا شد

یحیی رحیمی 13 بهمن 1398 بدون دیدگاه
341 بازدید

در ماه دسامبر 2018 بود که Mike Laidlaw به استودیو Ubisoft Quebec پیوست. این همان استودیویی است که پشت فرایند تولید بازی های Assassin’s Creed Odyssey و For Honor بوده است و در حال حاضر نیز روی بازی جهان باز و مورد انتظار Gods and Monsters کار می کند. او بعد یک و سال چند ماه کار در این استودیو، تصمیم به جدایی از آن گرفته است.

Laidlaw قبل از پیوستن به یوبی‌سافت، نقش کارگردان بازی های Dragon Age 2 و Dragon Age: Inquisition را داشت. جدا از آن نویسنده اصلی بازی Jade Empire بود و البته طراح اولین نسخه بازی Mass Effect. تمام این کارها در 14 سال گذشته انجام شده است و او خود را به عنوان مهره ای کلیدی برای هر کمپانی که روی آن کار کرده است نشان داده است.

یوبی‌سافت اخیرا جواب فروش پایین بازی های The Division 2 و Ghost Recon Breakpoint را با تغییر تیم مدیران و تحریریه دادهه است و همچنین یک بازی بزرگ که تحت تولید توسط استودیو Ubisoft Montreal بود را نیز متوقف کرده است. همه این کارها برای افزایش کیفیت و بهبود میزان فروش و رضایت کاربران از این کمپانی خوشنام فرانسوی انجام شده است. Mike Laidlaw در مورد جدایی خود از یوبی‌سافت گفته است:

خبری فوری از طرف من! امروز آخرین روز کاری من در یوبی‌سافت بود. از افراد با استعداد و خوش رفتار حاضر در Ubisoft Quebec تشکر می کنم. حالا باید به این فکر کنم که بعد از این چه باید بکنم!

یوبی‌سافت سالهاست که یک روند مشابه را در ساخت بازی های ویدیویی پیش گرفته است و تقریبا تمامی بازی هایشان، رگه هایی از یک الگوریتم مشابه دیده می شود. تمام این کارها برای تغییر رویه و بروز خلاقیت گم شده میان توسعه دهندگان استودیو است. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.