دانلود بازی Elderborn برای PC
دانلود بازی Elderborn برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Elderborn Metal AF Edition برای PC

پارسی گیم 30 اسفند 1399 6 دیدگاه
20,480 بازدید

دانلود بازی Elderborn Metal AF Edition برای کامپیوتر

تابه‌حال به ترکیب بازی DOOM و Dark Souls فکر کرده‌اید؟ چیزی مانند یک گیم پلی دیوانه کننده در کنار المان‌های نقش‌آفرینی. اگر به دنبال چنین معجونی می‌گردید، باید بگوییم که بهتر از بازی Elderborn از جدیدترین ساخته‌های استودیو Hyperstrange پیدا نخواهید کرد. این بازی درواقع یک عنوان فانتزی با مبارزات نزدیک و تن‌به‌تن با الهام از المان‌های نقش‌آفرینی و سری بازی Souls است. بازیکن باید رازهای شهر باستانی که در آن واقع است را پیدا کند و سرنوشت خود را مشخص سازد. فرایند 5 ساله ساخت این بازی باعث شده تا حس و حال کلاسیک بازی با المان‌های مدرن درهم‌آمیخته شود و در آخر آشی خوشمزه تحویل بازیکن داده شود.

بازی Elderborn در دنیای فانتزی به نام هواردین جریان دارد و تم تاریک و خشن آن هیچ جایی برای بخشش و ترحم باقی نمی‌گذارد. همه‌چیز در حملات تن‌به‌تن و نزدیک بسیار خشن خلاصه می‌شود و این حملات هستند که هر مرحله از بازی را پیش روی شما به وجود می‌آورند. سرها جدا خواهند شد و خون‌ها ریخته خواهد شد. این داستان فوق‌العاده با خشونت موسیقی متال همراه شده است و آن را به سطح کاملاً جدیدی کشانده است. بیش از 11 نوع سلاح مختلف در اختیار شما خواهد بود و سیستم پیش روی و توانایی بازی نیز کاملاً دست شمارا برای گنجاندن تصمیمات و خلاقیت باز گذاشته است. دنیای بزرگی پیش روی خوددارید و رازهای باستانی زیادی آماده کشف شدن توسط شما هستند. تنها یادتان باشد که کشف این رازها در آخر به کشته شدن شما منجر نشود.

بازی Elderborn داستان مسیح تاریکی در لباس Souls است. گیم پلی بازی برای راحتی کار ساده طراحی‌شده است و تنها چندین حرکت مانند حمله سنگین و سبک و دفاع خواهید داشت. کلاس‌های مختلفی از دشمن به شما حمله خواهند کرد. فضای بازی تاریک و وحشتناک است و جدا از آن موسیقی نیز این فضا را تشدید کرده است. رنگ‌های به‌کاررفته در بازی همان لحظه‌های اول شمارا یاد Doom و Dark Souls می‌اندازد و قطعاً حس همزادپنداری با آن بازی‌ها خواهید داشت. بدون شک گیم پلی اساسی‌ترین پایه این بازی است و تمام هیجان آن به لطف همین حملات نزدیک و دشمنانی است که ترس را به جانتان خواهند انداخت. این بازی تحسین منتقدان و بازیکنان را به همراه داشته است و اگر به این سبک علاقه‌مند هستید، می‌توانید نگاهی به Sekiro: Shadows Die Twice و Hollow Knight نیز بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Elderborn Metal AF Edition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 8.1, 10
Processor: Intel Core i5-7500
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 780M
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

ELDERBORN is a Metal Action Fantasy Slasher with brütal FPP melee combat and souls-like/RPG character progression. In the times of legend, the barbarian tribes need a new dark messiah. The player becomes a merciless slayer who will uncover ancient secrets in the city of doom, and forge their own destiny. This ambitious indie game, five years in the making, combines old-school single-player feel, a classic heroic story, and modern level of skill-based challenge. All this and more creates an action-packed, lore-filled, engaging adventure that will last 8-10 hours in a single play-through. Prepare for:

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    یاسین

    مهمان

    راهنمای نصب نگاه کردم ولی فرق داشت با نصب این بازی، اگه میشه خلاصه توضیح بدید چطور نصب کنم، چون من که ست اپ زدم نصب شد ولی صفحه اول بازی خالیه ،هیچ گزینه ای برای شروع بازی نیست

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به یاسین

      پشتیبانی

      ابتدا تمام پارت ها را داخل یک پوشه قرار دهید سپس پارت اول را اکسترکت نمایید
      فایل ایزو را با نرم افزار poweriso مونت کنید
      بازی را نصب و کرک کنید
      برای کرک کردن محتویات پوشه کدکس را در محل نصب بازی کپی کنید

    • Avatar

      saeid 021 در پاسخ به یاسین

      مهمان

      منم مشکل شمارو دارم..کامل بازی نصب میکنم تو بازی هم میره ولی چیزی نداره شروع بازی بزنیم !!

  • Avatar

    میثم

    مهمان

    دارک سولز و دووم دو تااز بهترین گیم های زندگیم بودن وقتی همچین چیزی درمورد بازی نوشتی نتونستم جلوی خودمو بگیرم که دان نکنم امیدوارم نا امیدم نکنه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    احمد نصیر

    مهمان

    سلام
    بعد از play نمودن پنجره بسته میشود و ارور
    Elderborn.exe has stopped working
    A problem caused the program to stop working correctly.

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به احمد نصیر

      پشتیبانی

      سلام
      ارور را در گوگل یا یوتیوب سرچ کنید