دانلود بازی Bounty Train برای PC
دانلود بازی Bounty Train برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Bounty Train برای PC

پارسی گیم 15 بهمن 1398 بدون دیدگاه
6,677 بازدید

دانلود بازی Bounty Train برای کامپیوتر

Bounty Train یک بازی استراتژیک در مورد قطار ها، ساخته ی استودیو Corbie Games هست. Bounty Train یکی از بازی های خوش ساخت این روزهای استودیوهای کوچک است که با ایده نو و مکانیزم های بسیار عالی و واقع گرایانه توانسته در مدت کمی که از انتشارش در Steam می گذرد طرفداران زیادی پیدا کند.

همانطور که گفته شد Bounty Train در مورد دنیای قطار هاست، داستان بازی به قرن 19 باز می گردد، جایی که به تازگی ماشین بخار و قطارها اختراع شده اند، و تحول عظیمی در زندگی مردم به وجود آورده اند، شما در بازی نقش مدیر یکی از قطارها را بر عهده دارید و باید محموله ها و بارهایی که شامل همه چیز از جمله اقلام خوراکی، اسلحه و… می شوند را به مناطق مختلف آمریکا برده و تحویل دهید، اما همه چیز به این آسانی ها هم نیست در بازی شما با مشکلات زیادی دست پنجه نرم خواهید کرد که باید با استراتژی مناسب از عهده آن ها برآیید.

گیم پلی Bounty Train بسیار گسترده و واقع گرایانه طراحی شده و تمامی مشکلاتی که می تواند برای یک قطار پیش بیاید در بازی پیاده سازی شده اند، برای مثال قطار شما نیاز به سوخت دارد و شما به عنوان مدیر وظیفه دارید سوخت مصرفی و ذغال سنگ قطار را تهیه کنید، در بازی امکان دارد به راهزن ها برخورد کنید که یا باید با آن ها مبارزه کنید یا باج بدهید، شما در بازی امکان خرید فروش اقلام، ارتقا قطار و بسیاری از المان ها جذاب دیگر را خواهید داشت که همگی نشان از گیم پلی جذاب بازی هستند.

گرافیک Bounty Train به خوبی و مناسب یک بازی استراتژیک طراحی شده، زاویه دوربین از بالا است، گرافیک فنی و هنری بازی نیز در بهترین سطح قرار دارند و در بازی شاهد باگ و افت فریم نیستیم، طراحی محیط ها و مناطق مختلف بازی نیز بسیار مناسب هست. اگر به بازی های استراتژیک علاقه دارید، Bounty Train یک نمونه بی نقص و کم نظیر است، که باعث غرق شدن شما در دنیای جذاب قطارها می شود.

در ادامه برای دانلود بازی Bounty Train با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1
Processor: 2.5 GHz Dual Core CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD Radeon HD 6570, GeForce 9600 GT or higher
DirectX: Version 9.0c
Storage: 2 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible Sound Card with Latest Drivers

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 SP1, Windows 8 (32/64 bit versions), Windows 10
Processor: 2.8 GHz Multi Core CPU
Memory: 6 GB RAM
Graphics: AMD Radeon HD 6570, GeForce 9600 GT or higher
DirectX: Version 9.0c
Storage: 2 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible Sound Card with Latest Drivers

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Be prepared to conquer the Wild West on rails! Mount and design your very own train with plenty of detailed equipment, hire a loyal, bold and selfless crew and travel through the dangerous Wild West. Find your way by cleverly using your resources and by shipping goods and passengers. Solve problems your own way, either through diplomacy, violence or bribery. Explore the dangerous life, the accurate historic events and contemporary inventions of the North American/US 19th century. Acquire one of the most legendary steam machines and transform it into a fortress on rails. Fulfill surprising quests and face notorious bandits, vengeful Natives and even more enemies. You can only achieve this journey of your life, if you pay attention to all these thrilling factors.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.