پارسی گیم

دانلود بازی Bee Simulator برای PC

پارسی گیم 3 بهمن 1398 6 دیدگاه
9,893 بازدید

دانلود بازی Bee Simulator برای کامپیوتر

یکی از مهم‌ترین ارکان طبیعت اطراف ما زنبورهای عسل هستند. این حشرات که در ظاهر چندان اهمیت خاصی ندارند، در گرده‌افشانی گل‌ها اهمیت زیادی دارند و البته که آن عسل خوشمزه را نیز برایمان به ارمغان می‌آورند. تابه‌حال استودیوهای مختلفی تلاش کرده‌اند که شبیه‌سازی از زندگی این حشرات ارائه‌دهنده و استودیو Varsav Games نیز مدتی پیش بازی Bee Simulator را معرفی کرد و با ایده‌ای بکر پا به بازار گذاشت. درواقع بازی شمارا در نقش یک زنبورعسل قرار می‌دهد و دنیا را از دید او خواهید دید و سپس به جمع‌آوری گرده‌ها خواهید پرداخت و باید با دیگر زنبورهای عسل رقابت کنید. ممکن است فکر کنید زندگی یک زنبورعسل خیلی کسل‌کننده و حوصله سربر است اما باید وظایف مختلفی را در طول روز انجام دهید و به همین دلیل چالش‌های زیادی پیش روی شما قرار می‌گیرد.

در ابتدا باید همراه دیگر زنبورها، اقدام به تعیین هدف‌های روزانه خود کنید. این کار در کندو اتفاق خواهد می‌افتد و اولین کاری که باید بکنید نیز بررسی بال‌هایتان است و باید از سلامت آن‌ها مطمئن شوید تا در طول انجام مأموریت‌هایی که در روز دارید، به مشکل برنخورید. مرحله بعدی، بررسی شاخک‌ها است و آخرین کاری که در کندو باید بکنید، رفتن به سراغ ملکه و دریافت مأموریت‌های روزانه است.پس از دریافت شرح وظایف، باید از کندو خارج‌شده و به سمت پارک بروید. در مسیر جمع‌آوری گرده تنها نیستید و باید همراه زنبورهای دیگر به رقابت بپردازید. البته این تنها چالش شما نبوده و باید با دشمنانی که قصد اذیت شمارا دارند هم مقابله کنید. زنبورهای گروه شما می‌توانند با شما همکاری داشته و به کمک شما بیایند و البته شما نیز می‌توانید این کار را بکنید. راه ارتباطی زنبورها باهم، یک‌زبان مخصوص به نام زبان رقص است. Bee Simulator بهترین شبیه‌ساز زندگی زنبورها تا به امروز است.

برای اینکه بتوانید مراحل مختلف بازی را با موفقیت پشت سر بگذارید و به یک زنبور حرفه‌ای تبدیل شوید، باید به بررسی محیط پیرامونتان بپردازید تا با آن کاملاً آشنا شوید چراکه با این کار می‌توانید از دیگر ساکنین این محوطه نیز اطلاعات کسب کنید و به مقابله با آن‌ها در مواقع حساس بپردازید. این ساکنین می‌توانند حشراتی باشند که می‌خواهند سد راه شما شوند یا انسان‌هایی که درصدد نابودی درختی که کندویتان در آن قرار دارد، باشند. این شما هستید که باید راه چاره‌ای برای مقابله با این خطرات پیدا کنید. در پارک مرکزی نیویورک بگردید و با انواع و اقسام حشرات و زنبورهای دیگر دست‌وپنجه نرم کنید. موسیقی ملایمی همراه شما در بازی Bee Simulator است و در آخر یادتان باشد که عسل خوشمزه‌ای تولید کنید. اگر به سبک شبیه‌ساز علاقه‌مند هستید نگاهی به بازی‌های Goat Simulator و Thief Simulator نیز بزنید.

در ادامه برای دانلود بازی Bee Simulator با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1 (x64)
Processor: Intel Core i5-2500K CPU
Graphics: Geforce GTX 770 or AMD Radeon HD 7870
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

When the first rays of sunlight rise above the horizon, the beehive slowly wakes up. Hierarchy and diligence are vital for the wellbeing of the whole swarm. So you check your wings, measure the antennae degree of deviation, take orders from the Queen, and bee-gin your first independent mission. And that’s just the beginning of your adventures. Suddenly, you learn that people want to cut down the tree that holds your hive. Now your fate – and the fate of your whole family – lies in your small, agile legs and fast wings!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 7.5 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 2.5 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    محمدرضا باغستانی

    مهمان

    سلام چرا بازمیکنم fetal error میاد چکار کنم لطفا بگین؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمدرضا باغستانی

      پشتیبانی

      سلام
      متن ارور را در گوگل یا یوتیوب سرچ کنید

  • Avatar

    Mehrdad

    مهمان

    سلام خطای fetal error رو میده

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Mehrdad

      پشتیبانی

      سلام
      متن ارور را در گوگل یا یوتیوب سرچ کنید

  • Avatar

    Mohammad

    مهمان

    محیطی ساده داره یا پیچیده اس؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Mohammad

      پشتیبانی

      اطلاعی ندارم