dualshock 5
یحیی رحیمی

توسعه دهنده Moons of Madness: دسته بازی PS5 پتانسیل زیادی در خود دارد

یحیی رحیمی 1 بهمن 1398 بدون دیدگاه
908 بازدید

هر چه روزها پیش می روند به زمان معرفی کنسول های نسل نهم و عرضه آن‌ها نزدیک تر می شویم. شایعات و هیجان پیرامون عرضه کنسول های نسل بعدی بالا گرفته است و تقریبا هر روز شایعه و خبری در این مورد دریافت می کنیم. تا به حال توسعه دهندگان زیادی در مورد کنسول PS5 نظر داده اند و حالا توسعه دهنده Moons of Madness نیز به این نظرات افزوده است.

همان طور که می دانید توسعه دهندگان در حال حاضر کنسول های PS5 و Xbox Series X را برای تهیه بازی های خود در دست دارند و به صورت روزانه با آن سر و کله می زنند. اخیرا مدیرعامل استودیو Rock Pocket Games که بازی Moons of Madness را سال پیش برای PC عرضه کرده بود، در مورد کنسول جدید سونی صحبت کرده است و آن را دارای پتانسیل بالا نام برده است.

Ivan Moen در گفتگوی اخیرا خود از ویژگی های مختلف دسته کنترل PS5 مانند بازخورد حسی گفته است و به باور او چنین ویژگی هایی می تواند به تجربه بازی های ویدیویی اضافه کند:

به باور من فناوری حس(لمس سه بعدی) می تواند تجربه زیادی به بازی اضافه کند. البته این فناوری به بازیکنان مختلف نیز بستگی دارد و باید دید که افراد چطور از آن استفاده می کنند اما به طور کل باید گفت که پتانسیل زیادی در آن نهفته است.

او در مورد قدرت پردازنده کنسول های PS5 و Xbox Series X نیز صحبت کرده است و همان طور که می دانید هر دو آن‌ها از چیپ AMD Zen 2 استفاده می کنند. به باور او این یک پیشرفت فوق العاده از لحاظ سخت افزاری است:

این قطعا سوال بزرگی برای توسعه دهندگان موتور Unreal خواهد بود اما برای ما این طور است که نمی توانیم کاری فراتر از توانایی خود پردازنده انجام دهیم. پورت کردن به کنسول اما روان تر خواهد بود. سخت افزار فعلی فوق العاده کند است و اینکه بتوان آن را به سخت افزار PC رساند، می توانید فاصله ایجاد شده را رفع کند.

نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.