دانلود بازی Dusty Revenge Co-Op Edition برای PC
دانلود بازی Dusty Revenge Co-Op Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Dusty Revenge Co-Op Edition برای PC

پارسی گیم 1 بهمن 1398 5 دیدگاه
7,092 بازدید

دانلود بازی Dusty Revenge Co-Op Edition برای کامپیوتر

غرب وحشی شمارا یاد چه واژه‌هایی می‌اندازد؟ تفنگ؟ یک کلاه به سر هفت‌تیرکش و خون؟ مسلماً صحبت از این دوران برای آمریکایی‌ها حس اصالت ایجاد می‌کند اما هر چه باشد، نبرد و هیجان در پشت آن نهفته است. استودیو PD Design Studio در سال 2014 دست‌به‌کار جالبی زد و بازی Dusty Revenge Co-Op Edition را بر پایه همین دنیای وحشی ارائه داد. این بازی نقش فردی به نام Dusty را به شما می‌دهد که درواقع یک هفت‌تیرکش فوق‌العاده حرفه‌ای است و آماده مبارزه با هر دشمنی است که سد راهش قرار گیرند. او برای این کار سلاح‌های مخوفی دارد و همچنین استعداد عجیبی در آدم کشی! همه‌چیز برای گرفتن انتقام آماده‌شده است، تنها باید دست به ماشه برد و دشمن را گلوله‌باران کرد.

بارها شنیده‌اید که می‌گویند انتقام پشیمانی می‌آورد اما رهایی بعدازآن شمارا در نقطه‌ای عجیب قرار می‌دهد. دنیای غرب وحشی عدالت نمی‌شناسد و اینجا عدالت را تفنگ مشخص می‌کند. بازی Dusty Revenge Co-Op Edition نبردهای سختی را پیش رویتان می‌گذارد و می‌توانید تک نفره یا در کنار دوستتان حمام خون ایجاد کنید و همه را به خاک و خون بکشانید. اینجا تنها هدف کشتن است و چیزی غیرازآن جواب گوی این دنیای بی‌رحم نیست. به روش‌های مختلفی باید دشمن را نابود کنید و ممکن است که آن‌ها با موشک‌های قدرتمندی سد راهتان شوند اما شما مثل لوک خوش‌شانس دود به پا خواهید کرد و آن‌ها را از این دنیای خونین و قرمز پاک خواهید کرد. استایل دوبعدی بازی در کنار شخصیت‌های بامزه آن حس و حال جالبی به بازی بخشیده است.

Dusty Revenge Co-Op Edition تلاش برای انتقام وسط منطقه دشمن است. یکی از نکات مهم این بازی بخش Co-Op آن است که حسابی شمارا سرحال می‌آورد. کافی است دوستتان را به بازی وصل کنید و شروع به تیراندازی کنید، آن موقع است که می‌فهمید این بازی در دل خود چه دارد و چه اندازه می‌تواند شمارا سرگرم کند. بعضی از منتقدان این بازی را نسخه دوبعدی Devil May Cry معرفی کرده‌اند و امتیازات بسیار خوبی به آن داده‌اند. بازی آرام شمارا میانه یک نبرد بزرگ گیر می‌اندازد و یک‌دفعه به خودتان می‌آیید و می‌بینید که انگشتان دستتان از فرط فشار دادن پی‌درپی دکمه‌های کیبورد ازکارافتاده است؛ پس مواظب خودتان باشید! اگر به این ژانر علاقه دارید می‌توانید دو بازی Shank و Cuphead را نیز تجربه کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Dusty Revenge Co-Op Edition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Win XP, Vista, 7, 8
Processor: Intel Core 2 Duo
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Discrete Graphics Card with 512mb, OpenGL 2.0
DirectX: Version 9.0c
Storage: 3000 MB available space
Sound Card: Open AL
Additional Notes: Not recommended for play on Intel systems with integrated/shared video memory

سیستم پیشنهادی :

OS: Win XP, Vista, 7, 8
Processor: Mid Range Intel Core 2 Duo
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Mid Range Discrete Graphics Card with 512mb, OpenGL 2.0
DirectX: Version 9.0c
Storage: 3000 MB available space
Sound Card: Open AL
Additional Notes: Not recommended for play on Intel systems with integrated/shared video memory

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Revenge will consume you, but redemption will push you to your breaking point. Play as Dusty, a multi- weapon wielding warrior ready to face loads of outlawed criminals, dangerous creatures and the ruthless evil villain that rules them all. Meet friends along the way with new weapons and talents, journey through lavishly drawn environments and work together to fulfil your unquenchable thirst for vengeance. Players can call upon two support characters, Rondel the artillery support who tramples enemies with his massive rocket launchers, and McCoy the sharpshooter who takes down loads of enemies stealthily with his deadly accurate rifle.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    عرفان

    مهمان

    بازی رو نمیشه انلاین بازی کرد بدونین. با دسته هم میشه بازی کرد. مشکل من اینکه از خود بازیه تو دو نفرش کاتسین نداره یا باگه؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Amir

    مهمان

    سلام آیا میشه آنلاین یا دونفره بازی کرد ؟؟
    چه جوری ؟؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    فرید

    مهمان

    سلام این بازی با دسته هم کار میکنه اگه هم میشه چجوری باید درسش کرد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیرحسین

    مهمان

    سلام
    آپدیت رو چگونه باید اعمال کنم؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امیرحسین

      پشتیبانی

      سلام
      اپدیت را در محل نصب بازی نصب کنید