ESA
یحیی رحیمی

کمیته برگذاری E3 به عدم حضور سونی در E3 2020 واکنش نشان داد

یحیی رحیمی 25 دی 1398 بدون دیدگاه
598 بازدید

نسل بعدی کنسول های بازی این تعطیلات آخر سال میلادی منتشر خواهد شد. به نظر می رسد که هر دو تولید کننده کنسول های جدید قرار است در یک کنفرانس بزرگ از این دستگاه های فوق العاده رونمایی خواهند کرد. هر چند سونی امسال قرار نیست در E3 2020 حاضر باشد و در نتیجه در یک کنفرانس دیگر شاهد معرفی آن خواهیم بود.

به نظر می رسد که سونی E3 را به دلیل زمان بندی نامناسب آن ترک کرده است و همین باعث شده است طرفداران بازی های ویدیویی نسبت به این کنفرانس بزرگ سرد شوند. کمپانی برگزار کننده این مراسم به نام ESA اما از این رویداد ناراحت نیست و سعی در منحرف کردن این خبرها دارد.
ESA امروز یک اعلامیه در مورد حرکت تعجب آور سونی در وب سایت خود منتشر کرده است. این متن منتشر شده در واقع مشخص نمی کند که چرا سونی از این کار صرف نظر کرده است و چه تاثیری روی مراسم می گذارد و بیشتر شاهد تعریف از مراسم و همکاری دیگر کمپانی های حاضر دارد:

E3 یک رویداد مشخص در صنعت بازی های ویدیویی است و به مردم، برندها و خلاقیت های جدید اجازه می دهد تا ایده های خود را به میلیاردها نفر در سراسر دنیا نشان دهند. E3 2020 نیز فوق العاده پرانرژی و هیجان انگیز خواهد بود و شاهد معرفی تجربه های جدید، همکاران و بازی های تازه ای خواهیم بود. برندهای مختلف به E3 به چشم یک فرصت کلیدی برای اتصال به طرفداران سراسر دنیا استفاده می کنند و شوق به شرکت در این مراسم افزایش پیدا کرده است.

برندهای بزرگی مانند مایکروسافت در E3 2020 حاضر خواهند بود و نباید نگران افت کیفیت مراسم باشیم. هر چند E3 زمانی تنها مرکز معرفی بازی های جدید و سخت افزار بود و حالا به لطف شبکه های اجتماعی و کنفرانس های مختلف، این سلطه از میان رفته است. به هر حال E3 با وجود یا عدم وجود سونی برگزار خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.