asus rog chakram
یحیی رحیمی

موس وایرلس گیمینگ جدید Asus با اهرمک سرخود معرفی شد

یحیی رحیمی 24 دی 1398 بدون دیدگاه
817 بازدید

آیا به دنبال خرید بهترین موس گیمینگ بازار هستید؟ خب بهتر است که این مدل جالب را با اهرمک سرخود نیز در نظر بگیرید. اخیرا Asus یک موس وایرلس گیمینگ را به نام Asus ROG Chakram معرفی کرده است که قابلیت بسیار جالبی دارد و می تواند در بازی های مختلف کمک زیادی به کار بکند.

اولین چیزی که در این موس به چشم می آید، جوی استیک یا اهرمک سرخود است که اخیرا در موس های گیمینگ به کار می رود. همه ما با این اهرمک ها در دسته بازی های مختلف کار کرده ایم اما اینکه یکی از آن‌ها روی موس قرار داشته باشد قابلیت بسیار جالبی است. به هر حال این یک موس وایرلس است که از استاندارد Qi پشتیبانی می کندو همچنین می تواند توسط اتصال RF(2.4Ghz) یا بلوتوث به PC وصل شود. البته یک مدل کابلی نیز برای افراد با سلیقه های مختلف در نظر گرفته شده است.

جوی استیک به کار رفته مهم ترین ویژگی این موس حساب می شود. جدا از آن کلیدهای چپ و راست را می توان با استفاده از نرم افزار تغییر داد و جالب است که می توان این کار را به صورت فیزیکی و با جداکردن دکمه ها نیز انجام داد و نیازی به باز کردن موس نیست. با این حساب در صورت خرابی یک دکمه، می توانید به راحتی آن را جایگزین کنید. ممکن است استایل خاصی هنگام کار با موس داشته باشید و با استفاده از این مدل می توانید به راحتی آن را پیاده کنید.

دقت سنسور اپتیکال موس نیز بین 100-16,000 dpi متغیر است و می توانید انواع و اقسام کارها را با آن انجام دهید و در بازی های ویدیویی نیز هیچ مشکلی نخواهید داشت. سرعت ماکسیمم این موس نیز 400 IPS است که در نوع خودش بسیار کاربردی است. اهرمک موس نیز به دو صورت آنالوگ و دیجیتالی کار می کند. در حالت آنالوگ عملکردی مشابه دسته های بازی را شاهد هستیم و مناسب بازی های مسابقه ای است.

حالت دیجیتالی اما برای شوترهای اول شخص و بازی های بتل رویال ساخته شده است و فرمان های حرکتی به سمت جلو، عقب و چپ و راست را دریافت می کند و دیگر به نوعی زاویه دار نیست. موس جدید Asus ROG Chakram با قیمت 150 دلار از ماه آینده در دسترس قرار خواهد گرفت. می توانید برای اطلاعات بیشتر به وب سایت ایسوس سر بزنید.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.