دانلود بازی Alienautics برای PC
دانلود بازی Alienautics برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Alienautics برای PC

پارسی گیم 19 دی 1398 1 دیدگاه
6,679 بازدید

دانلود بازی Alienautics برای کامپیوتر

بازی‌های اکشن با سبک کاور گیری برای اولین بار با سری Gears of War خودش را نشان داد. کاور گرفتن و سپس تیراندازی و ادامه به بازی هیجان جدیدی در صنعت بازی‌های ویدیویی ایجاد کرد و بسیاری از توسعه‌دهندگان نیز همین راه را دنبال کردند. استودیو Imran Arafat با تکیه‌بر این مکانیسم بازی پر از رمز و راز Alienautics را ارائه کرده است. این بازی درواقع یک شوتر بر پایه کاور گیری است که برای رد کردن هر بخش آن کلی باید بمیرید! به‌عنوان آخری بازمانده حمله دشمن باید زنده بمانید و سپس نقشه انتقام را بچینید. خشم در بالاترین سطح خود قرارگرفته است و چیزی جز نابودی کامل مقر دشمن شمارا آرام نخواهد کرد. استودیو Reality Gamware حساب زیادی روی این بازی بازکرده است و می‌خواهد همه را عاشق هیجان پشت این شوتر جذاب کند.

بعدازاینکه گروهی از سربازان Octylian وارد سفینه Alienautics می‌شوند و همه را می‌کشند، شما جان سالم به درمی‌برید و حالا فکر انتقام شب و روز آزادتان نمی‌کند. مأموران دشمن همه سربازان فوق هوشمندی هستند که یک اشتباه می‌تواند به معنی از دست دادن جانتان شود. کم‌کم وارد این سیستم می‌شوید و با استفاده از سلاح‌های مختلف به نابودی کامل سیاره دشمن می‌پردازید. تنها این انتقام است که می‌تواند شمارا آرام کند و از قدرت گرفتن دشمن جلوگیری کند. گیم پلی بازی بیشتر بر اساس بقا و پایداری است. هر آن ممکن است یک نفر روی سر شما خراب شود وزندگی‌تان را بگیرد، برای همین باید از میان چالش‌های مختلف جان سالم به درببرید و البته با استراتژی کامل وارد میدان نبرد شوید وگرنه کلاهتان پس معرکه خواهد بود.

بازی Alienautics داستان انتقام آخرین بازمانده روبه روی جوخه آهن و گلوله است. بازی تنها دارای بخش تک نفره و داستانی است و خبری از حالت آنلاین نیست. ازجمله ویژگی‌های برجسته آن می‌توان به گان پلی چالشی و فوق‌العاده‌اش اشاره کرد که هوش ازسرتان خواهد برد. جدا از آن هوش مصنوعی دشمنان نیز فوق‌العاده بالاست و همین چالش خوبی برایتان ایجاد می‌کند. پازل‌های مختلف نیز در محیط پخش‌شده‌اند و البته همه‌جا بوی خون، گلوله و انفجار می‌دهد. بلا از چپ و راست‌روی سرتان خراب می‌شود و باید تک‌وتنها با یک ارتش بزرگ روبه‌رو شوید. شاید فکر کنید که این فوق‌العاده کار سختی است اما خودتان را دست‌کم نگیرید زیرا که قدرت‌های شما فوق‌العاده زیاد است و همه از اسمتان هراس دارند. اگر به این بازی علاقه‌مند هستید می‌توانید نگاهی به Gears 5 و The Surge 2 بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Alienautics با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i3-2100 or AMD equivalent
Memory: 8000 MB RAM
Graphics: AMD Radeon HD 470 or NVIDIA GeForce GTX 9x Series
DirectX: Version 11
Storage: 7000 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7-3770K or AMD FX 8350 Wraith
Memory: 8000 MB RAM
Graphics: GTX 10x Series
DirectX: Version 11
Storage: 9000 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Alienautics is a game of mastery and depth. To a novice player, it’s a cover based shooter where you die a lot. To a master player, the game is an action packed rhythmic experience where twitchy switching between your supersoldier abilities keep you untouchable. Alienautics is a cinematic third person sci fi action shooter that makes you look cool and feel awesome to play.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    MHD

    مهمان

    با سلام ممنون بازی خوبی بود.
    پ.ن: بخش تایم Release بازی هارو برداشتید؟ قسمتی که روز شمار داشت.ممنون

    پاسخ دهید