assassins-creed
یحیی رحیمی

بازی Assassin’s Creed Ragnarok روی فروشگاه آمازون دیده شد

یحیی رحیمی 18 دی 1398 بدون دیدگاه
1,453 بازدید

یوبی‌سافت و سری بازی Assassin’s Creed سابقه بسیار زیادی در لو رفتن اطلاعات بازی ها دارند و این مساله برای سالهاست که در این کمپانی باقی مانده است. شایعات حاکی از آن است که نسخه جدید این سری، Assassin’s Creed Ragnarok نام دارد. اولین بار این اسم در بازی The Division 2 یافت شد و در جایی از بازی، اشاره ای به وایکنیگ ها و مقصد بعدی بازی Assassin’s Creed کرده بود.

بعد از این ماجرا بود که اطلاعاتی کلی از بازی Assassin’s Creed Ragnarok منتشر شد و همچنین چندین خبرنگار نیز آن را تایید کرده اند. از آن زمان تا به حال نیز هر بار اطلاعات دیگری درز می کند. برای نمونه این بازی پیرامون زمان وایکینگ ها خواهد بود و همچنین برای نسل بعدی کنسول ها عرضه خواهد شد. از جمله اطلاعات درز شده می توان به تک شخصیته بودن بازی اشاره کرد.

حالا یک سری اطلاعات جدیدتر درز پیدا کرده اند. به تازگی بازی Assassin’s Creed Ragnarok – Valhalla Edition روی فروشگاه آمازون آلمان قرار داده شده است. این را به نوعی یک شایعه در نظر بگیرید زیرا که می تواند این صفحه فیک باشد و کسی آن را درست کرده باشد. به هر حال این صفحه را دیگر نمی شود پیدا کرد و چند ساعت پیش از آمازون برداشته شد اما می توانید تصویری از آن را در زیر مشاهده کنید.

assassins-creed-ragnarok-listing

یوبی‌سافت مدتی پیش تایید کرد که سه بازی AAA برای سال مالی 2020-2021 در دست ساخت دارد و به نظر یکی از آن‌ها Assassin’s Creed باشد. مشخص نیست که این بازی واقعا وجود دارد یا خیر اما هر چه باشد E3 2020 بسیاری از این شایعات را مشخص خواهد کرد و ما را از شک و تردید بیرون خواهد کشید. ممکن است که این بازی با عرضه Watch Dogs: Legion نیز ارتباط داشته باشد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.