Call-of-Duty-Modern-Warfare
یحیی رحیمی

نسخه 2020 بازی Call of Duty داری Jetpack نخواهد بود

یحیی رحیمی 16 دی 1398 بدون دیدگاه
782 بازدید

در طول چند سال گذشته سری بازی Call of Duty وارد جنگ های آینده نگرانه شده است و به نوعی جنگ مدرن را به آخرین حد خود رسانده است و حتی شاهد جنگ فضایی نیز بودیم. در این میان بازی Call of Duty: Modern Warfare برعکس همه، بیشتر روی زمین جریان داشت و واقعی تر بود. مشخص نیست که آیا نسخه 2020 این بازی نیز همین رویه را ادامه خواهد داد یا خیر. تنها چیزی که فعلا می توانیم بگوییم این است که نسخه 2020 دارای Jetpack نخواهد بود.

اخیرا یکی از توسعه دهندگان استودیو Treyarch به نام David Vonderhaar به سوال یکی از طرفداران بازی در مورد وجود جت پک ها پاسخ داده است. این کاربر پرسیده است که آیا شاهد جت پک در نسخه بعدی Call of Duty خواهیم بود یا خیر. اولین بار در بازی Call of Duty: Black Ops 3 شاهد حضور این جت پک ها بودیم و به نظر می رسد که دیگر خبری از آن‌ها نخواهد بود. David در جواب گفته است که من را از بلندترین شاخه دار بزنید اگر چنین چیزی را ببینیم!

شاید برایتان سوال باشد که چرا Treyarch در ساخت نسخه بعدی بازی Call of Duty دست دارد و نوبتی هم که باشد Sledgehammer Games باید بازی بعدی را بسازد. باید گفت که گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که Activision این چرخه را شکسته است و می خواهد اولین نسخه ندای وظیفه روی نسل نهم کنسول ها را به Sledgehammer بدهد. به هر حال Treyarch مشغول ساخت نسخه 2020 است و چند ماه پیش نیز آگهی استخدامی در این مورد منتشر کرده بود.

آخرین نسخه از سری Black Ops تنها بخش آنلاین و چند نفره داشت و بخش داستانی کنار گذاشته شده بود. گزارش ها حاکی از آن است که بازی جدید Call of Duty: Black Ops نام دارد و همچنین بخش داستانی آن وقایع 40 سال را پوشش می دهد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.