ellie-resident-evil-2
یحیی رحیمی

ماد جدید Resident Evil 2 شخصیت Ellie از Last of Us را وارد بازی می کند

یحیی رحیمی 12 دی 1398 بدون دیدگاه
1,553 بازدید

بازی 2 Resident Evil سال قبل شاهد یک بازسازی دوباره بود و بعد از مدت ها دوباره وارد بازار شد و توانست افراد زیادی را نیز به سمت خود بکشاند. اسم این سری بازی برای همه نام آشناست و آن را با زامبی های ترسناک و حس هیجانش می شناسند. فردی توانسته یک ماد اختصاصی برای این بازی بسازد و به این شکل شخصیت Ellie از بازی The Last of Us را وارد بازی کند. او با این کار شخصیت Claire را به کل کنار گذاشته است و آن را با الی پر کرده است.

اگر دقت کنید Ellie نیز کل زندگی اش را تحت خطرات و مشکلات فراوانی سپری کرده است و همیشه در حال فرار و تلاش برای بقا بوده است. الی به خوبی با قوانین نانوشته این دنیا آشناست و با ورود او به Resident Evil 2 بیشتر باید نگران شخصیت Mr. X بود تا او! همچنین با توجه به ظاهر و قد الی، او فرد بدجنس تری برای قرار گرفتن در جایگاه این شخصیت است.

البته به این دقت کنید که ماد کردن یک دختر 14 ساله در قالب بدن یک زن بالغ مشکلاتی نیز درست می کند و قطعا همه چیز صد در صد طبیعی نخواهد بود. با نصب این ماد متوجه خواهید شد که این یکی از بهترین هایی است که تا به حال برای Resident Evil 2 ساخته شده است. تا به حال مادهای مختلف زیادی را برای این بازی دیده ایم. یکی از آن‌ها شخصیت Mr. X را تغییر می داد و به جایش یک دلقک قرار می داد. جالب است که حالا یک ماد برای تغییر شخصیت Claire را شاهد هستیم.

باید گفت که هنوز این ماد روی Nexus Mods در دسترس نیست اما می توانید توسط این لینک دریافت و نصبش کنید. از سوی دیگر بازی Resident Evil 3 Remake نیز ماه آینده عرضه خواهد شد و باید دید چه مادهایی برای آن ساخته خواهد شد. نظر شما چیست؟

 

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.