fortnite split screen
یحیی رحیمی

بازی Fortnite قابلیت Split-Screen را برای کاربران PS4 و Xbox One اضافه کرد

یحیی رحیمی 30 آذر 1398 بدون دیدگاه
566 بازدید

یکی از قابلیت های جذاب بازی های ویدیویی حالت Split-Screen یا نصف کردن صفحه است تا دو نفر بتوانند هم زمان با یکدیگر بازی کنند. Fortnite هفته گذشته این قابلیت را برای کاربران PS4 و Xbox One اضافه کرد اما بعدا به دلیل یک سری مشکلات آن را برداشت. حالا بعد از یک هفته Epic Games دوباره این قابلیت را در اختیار کاربران قرار داده است و می توانید از آن لذت ببرید.

این قابلیت که در واقع بسیار کاربردی و جالب است، صفحه نمایش را به صورت افقی نصف می کند و دو نفر می توانند همزمان از بازی لذت ببرند. بعید است که در حالت عمودی بتوان این بازی را تجربه کرد زیرا که Fortnite نیاز به یک دید باز دارد و باید تمام نقاط زیر نظر بازیکن باشد. برای همین حالت افقی بسیار طبیعی تر است. به هر حال یکی از بازیکنان می تواند بخش بالای صفحه را انتخاب کند و دیگری نیز بخش پایین.

این ویژگی به طرفداران حالت Co-Op کمک زیادی می کند و حالا می توان تنها روی یک صحفه نمایش و کنار هم نیز بازی کرد. ممکن است دوست داشته باشید که کنار دوستتان باشید و با او بازی کنید و در این حین نیز از شوخی و صحبت با یکدیگر لذت ببرید. این قابلیت جدید دقیقا برای شما ساخته شده است. تنها لازم است که یک دسته کنترلر دیگر تهیه کنید. این قابلیت فعلا تنها در دسترس کاربران PS4 و Xbox One است زیرا که کاربران PC با کیبورد بازی می کنند و مساله این پلتفرم اندکی متفاوت است.

این قابلیت فعلا در مراحل اولیه خود به سر می برد و در صورت مشاهده هر گونه مشکلی دندان به جگر بگیرید و تا آپدیت های بعدی منتظر بمانید. Epic Games هنوز دلیل برچیدن و دوباره اضافه شدن این قابلیت را عنوان نکرده است و باید دید که چه این کار چه دلیلی داشت. اگر از طرفداران بازی هستید قابلیت Split-Screen را امتحان کنید و نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.