electronic-arts-logo
یحیی رحیمی

مدیر کل EA Motive: این کمپانی از زمین تا آسمان فرق کرده است؛ دنبال کیفیت هستیم

یحیی رحیمی 25 آذر 1398 بدون دیدگاه
571 بازدید

کمپانی EA سالها پیش یکی از منفورترین کمپانی های واقع در آمریکا بود. تصمیم های عجیب و غریب و ضد مشتری این کمپانی باعث شد که همگان آن را به عنوان شرکتی منفور بشناسند. به هر حال عرضه بازی Apex Legends باعث شد که این کمپانی جان تازه ای بگیرد و حالا امسال نیز عرضه Star Wars Jedi: Fallen Order تحسین زیادی را برای این کمپانی به همراه داشت. امسال شاهد عرضه Need for Speed Heat بودیم که یکی از بهترین نسخه های این فرانچایز در چند سال اخیر است و اگر حس می کنید که EA تغییر یافته است، باید بگوییم که خود سران کمپانی نیز همین حس را دارند.

Patrick Klaus برای یک دهه در EA حضور داشت. او سال 2012 به یوبی‌سافت پیوست اما هنگامی که Jade Raymond مقام مدیر کلی خود را در EA Motive ترک کرد و به گوگل پیوست، Klaus بار دیگر به EA برگشت و جای خالی او را گرفت. اخیرا مصاحبه ای با Games Industry داشته است و در مورد تغییر صحبت کرده است و اینکه آن‌ها به دنبال کیفیت هستند:

EA حالا یک کمپانی کاملا متفاوت به نظر می رسد. کمپانی که کاملا روی کیفیت تمرکز کرده است. همین دلیلی بود که باعث شد دوباره هیجان زده شوم و به این کمپانی برگردم. واقعا هدف شماره یک ما این است که بازی های فوق العاده بسازیم و سران EA نیز استودیوهای مونترئال را با استعدادهای زیادی پر کرده اند و همه اینها برای ساخت بازی های فوق العاده برای EA است. حالا زمان متفاوتی است. مدیریت متفاوت است و پیام ما نیز هم. ما هر روز در پیام خود مستحکم تر می شویم و واقعا اولویت اول ما کیفیت است.

استودیو EA Motive در حال کار روی دو بازی جدید هستند. یکی از آن‌ها IP جدیدی است و دیگری نیز به نظر یک نسخه فوق العاده از Star Wars باشد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.