godfall
یحیی رحیمی

دلیل انحصاری بودن بازی Godfall مشخص شد: سرعت بالای SSD و کنترلر جدید PS5

یحیی رحیمی 24 آذر 1398 بدون دیدگاه
761 بازدید

استودیو Counterplay و Gearbox چند روز پیش بازی جدیدی به نام Godfall را معرفی کردند. این بازی یکی از هیجان انگیزترین های معرفی شده در The Game Awards 2019 بود. جلوه های بصری این بازی فوق العاده بوده و و همچنین به عنوان اولین اختصاصی کنسول PlayStation 5 نیز معرفی شد. امروز دلیل انحصاری بودن آن توسط توسعه دهندگان مشخص شده است و به نظر سرعت بالای SSD کنسول PlayStation 5 و همچنین دسته کنترل بهبود یافته آن تاثیر زیادی روی این تصمیم داشته است.

مدیرعامل استودیو بازی به نام Keith Lee که کارگردان بازی نیز هست از پیشرفت های سخت افزاری سونی در مورد کنسول PS5 گفته است و اینکه بازی آن‌ها می تواند به وسیله این سخت افزار عملکرد فوق العاده ای ارایه دهد. یکی از نکات استفاده از SSD و همچنین دسته کنترلر لمسی است:

SSD فوق العاده قدرتمند روی PlayStation 5 یک سطح جدید از جزئیات را برای هر شیء نشان می دهد و همچنین قدرت بارگذاری دنیای بازی را نیز بالا می برد. سیستم مبارزه بازی ما در نوع خودش بسیار سریع و پویاست و برای همین دسته کنترلر جدید این کنسول می تواند حس لحظه به لحظه مبارزه را به بازیکن منقل کند.

بحث در مورد کنسول های بازی جدید بالا گرفته است و تازه مایکروسافت نیز با معرفی Xbox Series X که قبلا با نام Xbox Scarlett شناخته می شد، موج جدیدی در این بازار ایجاد کرده است. تمام ویژگی های کنسول PS5 را کنسول جدید مایکروسافت نیز داراست و تنها سخت افزار نمی تواند به انحصاری کردن یک بازی بینجامد. قطعا در پشت پرده سونی قراردادی با این استودیو به ثبت رسانده است. به هر حال Godfall فوق العاده به نظر می رسد و باید دید که گیم پلی آن به چه شکلی است.

بازی Godfall سال آینده میلادی همراه PS5 عرضه خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.