candy crush soda saga
یحیی رحیمی

درآمد 2 میلیارد دلاری بازی Candy Crush Soda Saga از زمان عرضه تابه‌حال

یحیی رحیمی 10 آذر 1398 بدون دیدگاه
534 بازدید

اگر به چند سال پیش و زمان در اوج بودن سیستم عامل های موبایل نگاه بیندازیم، می بینیم بازی هایی در ظاهر کوچک چه تاثیری روی مردم گذاشته اند. یکی از این بازی ها سری Candy Crush بودند که حالا تقریبا 6 سال از زمان عرضه آن‌ها می گذرد. امروز آماری از میزان درآمد کسب شده بازی Candy Crush Soda Saga منتشر شده است و بر اساس آمار این بازی حدود 2 میلیارد دلار درآمد برای سازنده خود کسب کرده است.

بازی Candy Crush Soda Saga در سال 2014 وارد بازار شد. این بازی به سرعت به یکی از پر دانلود ترین ها تبدیل شد و بیش از 410 میلیون بار در فروشگاه نرم افزاری اپل و اندروید دانلود شد. بیش از نصف درآمد کسب شده این بازی در ایالات متحده بوده است اما هند نیز به عنوان یکی از بزرگ ترین مشتریان بازی نام برده شده است. هر دو کشورهای آمریکا و هند از بزرگ ترین دانلود کننده های بازی هستند و جالب است که 68 میلیون دانلود این بازی مربوط به آمریکایی هاست و 50 میلیون نیز مربوط به هندی ها.

تحلیل گر Sensor Tower در این مورد گفته است که تم King’s pop که دومین در سری بازی Candy Crush است حالا تنها در ایالات متحده حدود 1.1 میلیارد دلار درآمد برای سازنده داشته است. در مقایسه نیز می توان گفت که بریتانیا تنها 135 میلیون دلار درآمد برای این بازی داشته است و به طور کلی 7 درصد کل درآمد بازی مربوط به کشور انگلستان بوده است. این نشان می دهد که آمریکایی ها چه اندازه به این بازی علاقه مند هستند.

بازی های شرکت King و سری Saga توانسته اند محبوبیت خاصی میان طرفداران بازی های پازل و معمایی پیدا کنند. به نظر می رسد که انها سلطان این ژانر هستند و فعلا رقیبی برایشان پیدا نمی شود. نظر شما چیست؟ شما نیز Candy Crush را بازی کرده اید؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.