xbox-game-studios
یحیی رحیمی

کنسول Xbox Scarlett هر 3 ماه، یک بازی اختصاصی جدید دریافت خواهد کرد

یحیی رحیمی 9 آذر 1398 بدون دیدگاه
431 بازدید

اساسی ترین دلیلی که باعث شد کنسول Xbox در نسل فعلی شکست بخورد به عقیده بسیاری ضعف سخت افزاری یا قیمت بالای آن در هنگام عرضه یا حتی استراتژی اشتباه همیشه آنلاین بودن کاربر نبود بلکه این بازی های اختصاصی بودند که کمر کنسول Xbox One را شکست. بعد از شروعی بد، بازی های جالبی نیز در اختیار کاربر قرار نگرفت دقیقا چیزی مانند PS3 و Nintendo 3DS.

سونی و نینتندو از نسل قبلی کنسول ها درس بزرگی گرفتند. آن‌ها فهمیدند که برای محبوبیت و فروش بالای کنسول هایشان نیاز به بازی های اختصاصی فوق العاده جذاب دارند و برای همین محتوای بازی های خود را بالا بردند و عنوان هایی در اختیار کاربر قرار دادند که کاربران پلتفرم های دیگر را انگشت به دهان گذاشت. داشتن بازی های اختصاصی و دسته اول حتی اگر کنسول قدرتمندی نیز نداشته باشید اهمیت زیادی در موفقیت دارد.

مایکروسافت نیز اخیرا به این نکته مهم پی برده است و برای همین است که یک سری استودیوهای جدید خریداری کرده است و آن‌ها را نیز تحت اسم Xbox Game Studios سر و سامان داده است. همه این کارها برای Xbox Scarlett است و مایکروسافت به شدت دنبال موفقیت می گردد. اخیرا مدیر استودیوهای Xbox گفته است که هر سه ماه یک بازی اختصاصی برای کنسول Xbox Scarlett عرضه خواهد شد:

Matt Bootyحالا که به سمت 2020 حرکت می کنیم، حس فوق العاده ای داریم. حالا هدفمان این است که هر سه یا چهار ماه، یک بازی فوق العاده ارایه دهیم. برای رسیدن به این هدف نیاز به کار بیشتری داریم. حالا واقعا حس می کنم که به خوبی سمت سال 2020 می رویم جایی که بالاخره از Xbox Scarlett به همراه محتواهای جدید رونمایی می کنیم.

در حال حاضر مایکروسافت استودیوهای زیادی در اختیار دارد و می تواند چنین هدفی را محقق کند. فعلا در سال 1 تا 2 بازی اختصاصی در اختیار کاربران Xbox قرار می گیرد و باید دید این هدف تا چه اندازه عملی است. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.