لپ تاپ گیمینگ Surface
یحیی رحیمی

مشخصات اولین لپ تاپ گیمینگ Surface مایکروسافت فاش شد

یحیی رحیمی 22 شهریور 1401 بدون دیدگاه
233 بازدید

شرکت مایکروسافت در طی چند سال اخیر، مدل‌های مختلفی از Surface را عرضه کرده است. تنوع این محصولات از تبلت حرفه‌ای تا لپ‌تاپ و محصولات استودیو گسترش یافته است. طبق آخرین اخبار سخت افزار، اولین لپ تاپ گیمینگ Sruface توسط شرکت مایکروسافت طراحی شده و مشخصات آن فاش شده است. استفاده از کارت گرافیک RTX 3070 Ti در کنار صفحه‌نمایش 165 هرتز از جمله بارزترین ویژگی‌های این لپ تاپ گیمینگ است.

مایکروسافت حضور فعالی در عرصه سخت افزار گیمینگ دارد. کنسول Xbox Series X قدرتمندترین کنسول بازی موجود است و این شرکت قرار است قدرتمندترین لپ تاپ گیمینگ را هم با استفاده از سخت‌افزار انویدیا و اینتل بسازد. مشخصات لپ تاپ گیمینگ Surface مایکروسافت توسط Prime Gaming بازتاب داده شد و نشان از قابلیت‌های ویژه‌ای دارد که می‌تواند لپ تاپ مایکروسافت را به بهترین گزینه برای بازی تبدیل کند.

طبق مشخصات فاش‌شده، لپ تاپ گیمینگ Surface از صفحه‌نمایش شانزده اینچ با وضوح 2560 x 1440 با پنل PixelSense Flow و نرخ تازه‌سازی 165 هرتز پشتیبانی می‌کند. قابلیت Dolby Vision نیز برای صفحه‌نمایش در نظر گرفته شده است. این لپ‌تاپ از لحاظ صفحه‌نمایش، یک سر و گردن از مدل‌های مشابه بالاتر خواهد بود. در مورد پردازنده باید گفت که دو مدل در نظر گرفته شده است. مدل قدرتمند از پردازنده اینتل Core i7-12700H و مدل ضعیف‌تر از پردازنده اینتل Core i5-12500H با دوازده هسته استفاده می‌کند.

لپ تاپ گیمینگ مایکروسافت سرفیس

لپ تاپ گیمینگ Surface مایکروسافت

میزان حافظه رم در حالت عادی شانزده گیگابایت در نظر گرفته شده و این حجم تا 35 گیگابایت از نوع LPDDR4x قابل‌افزایش است. در مورد کارت گرافیک باید گفت که دو مدل لپ تاپ جداگانه می‌بینیم. مدل گران‌قیمت از انویدیا RTX 3070 Ti و مدل ارزان‌تر از RTX 3050 Ti با میزان حافظه 4 گیگابایت استفاده می‌کند که در اکثر لپ‌‌تاپ‌های امروزه دیده می‌شود. نکته مهم، میزان توان کارت گرافیک است که فعلاً چیزی در مورد آن نمی‌دانیم.

دیگر مشخصات قابل‌توجه لپ تاپ گیمینگ Surface مایکروسافت نیز حافظه SSD قابل جدا شدن در مدل‌های مختلف حجمی از 256 گیگابایت تا 2 ترابایت است. در مورد باتری باید بگوییم که لپ تاپ گیمینگ مایکروسافت با مشخصات پردازنده i7 قرار است پانزده ساعت به‌صورت مداوم کار کند و مدل i5 نیز شانزده ساعت دوام می‌آورد. توان باتری بین 102 تا 127 وات خواهد بود و قابلیت‌های دیگری مانند USB 4.0 و جک هدفون و پورت مخصوص سرفیس به همراه وای‌فای 6‌ در نظر گرفته شده‌اند.

لپ تاپ گیمینگ Surface مایکروسافت

در مورد رنگ‌بندی لپ تاپ گیمینگ سرفیس باید گفت که دو مدل با طراحی منیزیوم و آلومینیوم در نظر گرفته شده است. البته رنگ‌های پلاتینیم و مشکی مات نیز قابل‌فروش هستند. این لپ تاپ مخصوص گیمرها طراحی شده و انتظار معرفی آن در نمایشگاه CES 2023 را داریم.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.