Zombies-BO4
یحیی رحیمی

آپدیت جدید Call of Duty: Mobile منتشر شد: اضافه شدن بخش Zombie

یحیی رحیمی 3 آذر 1398 بدون دیدگاه
981 بازدید

بازی Call of Duty: Mobile ماه گذشته برای موبایل های هوشمند منتشر شد و توانست رکوردهای زیادی را در همان روزهای اول انتشارش جابه جا کند. تعداد دانلود های این بازی تنها در یک هفته به بیش از 100 میلیون عدد رسید. اگر همان روزهای اول به منوی بازی نگاهی انداخته باشید، قطعا آیکون برجسته Zombies را دیده بودید اما کسی موفق به تجربه آن نشده بود. حالا آپدیت جدید که امروز منتشر شده است، این امکان را برای شما ایجاد می کند.

توسعه دهنده بازی Call of Duty: Mobile اعلام کرده است: در صورتی که به سطح 5 در بازی برسید، می توانید برای مدت محدودی بخش Zombie را تجربه کنید. این مود در نقشه Shi No Numa اجرا می شود که اولین بار در نسخه Call of Duty: World at War خودش را نشان داد. دو راه مختلف برای تجربه بخش زامبی وجود دارد. می توانید بخش بقا را تجربه کنید که باید تلاش کنید زنده بمانید که طرفداران بازی قطعا با آن آشنا هستند.

حالت دوم نیز به نام Raid Mode مشهور است که هر بار یک موج از زامبی ها به سمت شما می آیند و باید آن‌ها را تکه و پاره کنید. در آخر نیز یک باس و غول مرحله آخر به نام The Abomination پیدا می شود. البته حالت Raid تا به حال در بخش زامبی استفاده نشده است و این اولین بار در تاریخ فرانچایز است که چنین اتفاقی می افتد. برای فردی که تا به حال ساعتها به تجربه این بازی نشده است، می داند که بخش زامبی چه اندازه هیجان انگیز و لذت بخش است.

فعلا حالت Zombie تنها به صورت محدود در دسترس است و فعلا مشخص نشده است که چه زمانی برای همیشه این بخش در بازی فعال خواهد بود. علاوه بر اینها باگ های زیادی نیز برطرف شده است. می توانید همین الان به سمت فروشگاه های نرم افزاری گوگل و اپل بروید و بازی را آپدیت کنید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.