Mass-Effect-2
یحیی رحیمی

نسخه جدیدی از Mass Effect درحال توسعه توسط BioWare است

یحیی رحیمی 25 آبان 1398 بدون دیدگاه
480 بازدید

استودیو BioWare با عرضه بازی Anthem به اسم و رسم خود اندکی خدشه وارد کرد. این بازی آنچنان که باید طرفدار پیدا نکرد و دلیل آن نیز سیاست های کمپانی EA و البته مشکلات بسیار زیاد بازی بود. این استودیو در حال حاضر توسعه Dragon Age 4 را در دست دارد و به نظر می رسد که فرایند ساخت یک نسخه جدید از سری Mass Effect را نیز شروع کرده است.

وب سایت Kotaku که معمولا جلوتر از همه از چنین موضوعاتی خبردار می شود در جدیدترین گزارش خود از شروع ساخت پنجمین نسخه بازی Mass Effect توسط BioWare خبر داده است. همچنین گفته شده است که مدیر تولید بازی Anthem به نام Michael Gamble قرار است مدیریت ساخت این پروژه جدید را برعهده بگیرد و فعلا هیچ گونه اطلاعاتی در مورد خود بازی و محتوای آن در دسترس نیست.

این اطلاعات البته چندان شکه کننده و عجیب نیستند زیرا که استودیو BioWare بارها گفته است که سری Mass Effect هنوز زنده است و قرار است نسخه های جدید آن منتشر شود. آخرین نسخه از این سری Mass Effect Andromeda نام داشت که در سال 2017 منتشر شد و چندان چنگی به دل نزد و مورد حمایت قرار نگرفت. از همان زمان زمزمه های ساخت یک نسخه کامل تر و بهتر برای جبران آن شنیده می شد و به نظر همه چیز در حال واقعی شدن است.

سری بازی Mass Effect بدون شک یکی از پرطرفدارترین و نوستالژیک ترین های تاریخ صنعت بازی های ویدیویی است و بسیاری می خواهند سرنوشت این سری و پنجمین نسخه آن را بدانند. البته قطعا باید مدت بسیار زیادی تا معرفی نسخه بعدی فرانچایز Mass Effect صبر کنیم زیرا که پروژه های دیگری در دست اجرا هستند. شایعاتی در مورد ریمستر سه گانه این بازی نیز شنیده می شود و باید دید EA تا چه حد به این خواسته ها تن می دهد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.