halo reach
یحیی رحیمی

بازی Halo Reach در ماه دسامبر به کلکسیون Master Chief Collection اضافه خواهد شد

یحیی رحیمی 24 آبان 1398 بدون دیدگاه
513 بازدید

چند وقتی است که شایعاتی پیرامون اضافه شدن بازی Halo Reach به کلکسیون Master Chief Collection شنیده می شود. بالاخره این شایعات رنگ واقعیت به خود گرفت و مایکروسافت در کنفرانس X019 دیشب خود از اضافه شدن این بازی به لیست نام برده شده در هفته های آتی خبر دارد.

قرار است که بازی Halo Reach به صورت رسمی در تاریخ 3 دسامبر میلادی به Master Chief Collection اضافه شود. این بازی البته تنها برای کاربران Xbox One در دسترس خواهد بود و هنوز این کلکسیون جذاب روی PC عرضه نشده است. هر چند که مایکروسافت مدت هاست قول انتشار آن را برای PC داده است و اضافه شدن این بازی نیز قطعا نوید انتشار آن به زودی خواهد بود.

قرار است که این نسخه های اضافه شده به Master Chief Collection تا زمان عرضه آن روی PC ادامه داشته باشند و سپس در سال 2020 با اضافه شدن Halo 4، پرونده آن بسته شود. به هر حال حالا می دانیم که بازی Halo Reach به این لیست اضافه شده است و توسعه دهندگان نیز حسابی دستی به سر و روی آن کشیده اند و قرار است که کیفیت 4K آن خیره کننده باشد. شخصا به عنوان فردی که عاشق این بازی هستم، از اینکه قرار است آن را با گرافیک و جلوه های بصری شگفت انگیز مشاهده کنم هیجان زده هستم.

مدتی پیش مشخصات سخت افزاری لازم برای اجرای این بازی روی PC نیز عرضه شد. به نظر می رسد که توسعه بازی نیز به خوبی پیش می رود زیرا که از استودیو از همین الان در مورد قابلیت فراپلتفرم یا Cross-Play صحبت کرده است. اما قرار نیست که از قابلیت فراپلتفرم بین PC و Xbox One در دسترس باشد و در یک آپدیت جداگانه اضافه خواهد شد. همچنین می شود این بازی را از خود استیم نیز خریداری کرد. نظر شما چیست؟

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.