the witcher
یحیی رحیمی

ساخت فصل دوم سریال The Witcher تایید شد

یحیی رحیمی 23 آبان 1398 بدون دیدگاه
488 بازدید

سری بازی The Witcher تاثیر زیادی روی صنعت بازی های ویدیویی داشت. مرزهای این بازی تنها به بازی های ویدیویی محدود نشد و بالاخره یک سر جالب نیز توسط نتفلیکس از آن ساخته شد. هنوز حدود یک ماه تا پخش رسمی سریال فاصله داریم اما اگر از مشتاقان تماشای این سریال هستید، یک خبر خوب برایتان داریم! ساخت فصل دوم سریال The Witcher نیز توسط نتفلیکس تایید شد.

امروز شورانر سریال The Witcher در جدیدترین توییت خود بیان کرده است که دوباره شاهد بازگشت شخصیت های گرالت، ینفر و سیری در فصل دوم خواهیم بود. او همچنین در ادامه گفته است که نمی تواند برای ساخت این فصل جدید و داستان های جدید آن صبر کند. نشریه Variety توضیح داده است که فصل دوم این سریال در شهر لندن و اوایل سال بعدی میلادی ساخته خواهد شد. انتظار می رود که فصل جدید در سال 2021 منتشر شود.

در فصل دوم سریال The Witcher هنوز Henry Cavill نقش گرالت را بازی خواهد کرد و همچنین Anya Chalotra و Ferya Allan نیز به ترتیب نقش های ینفر و سیری را. بعد از انتشار این توییت خود نتفلیکس نیز نسبت به آن واکنش نشان داد. در توییت منتشر شده گفته شده است که این آغاز ماجراجویی های گرالت است و حالا این سریال برای فصل دوم نیز تمدید شده است. معمولا همیشه تا پخش کامل یک فصل صبر می شود و بعد در مورد فصل بعدی تصمیم گیری می شود اما به نظر سازندگان سریال به کیفیت آن اطمینان کامل دارند.

مدتی پیش یکی از سازندگان سریال گفته بود که برنامه ساخت 7 فصل در نظر گرفته شده است و به نظر چیزی مشابه بازی تاج و تخت را شاهد خواهیم بود. این سریال پیرامون شخصیت گرالت و اتفاقات بازی است و می توانید روز 20 دسامبر میلادی آن را به صورت مستقیم از نتفلیکس تماشا کنید. نظر شما چیست؟

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.