marvel's avengers
یحیی رحیمی

داستان بازی Marvel’s Avengers توسط خود Stan Lee هدایت شده است

یحیی رحیمی 15 آبان 1398 بدون دیدگاه
863 بازدید

طرفداران مارول و کمیک های ابرقهرمانی قطعا با اسم Stan Lee آشنا هستند. او پدید آورنده بسیاری از شخصیت های است که از کودکی با آن‌ها بزرگ شده ایم و از جمله آن‌ها می توان به مرد عنکبوتی اشاره کرد. در واقع ایده اصلی Avengers نیز توسط خود استن لی پدید آورده است و هر شخصیتی که مارول ایجاد کرده است نیز توسط شخص او تایید شده است. او دیگر با ما نیست و سال گذشته فوت کرد اما به نظر می رسد که حضور او هنوز در میان بازی ها و فیلم های جدید حس می شود و حالا مشخص شده است که او در ساخت داستان بازی Marvel’s Avengers نیز دست داشته است.

Scot Amos که مدیر استودیو Crystal Dynamics است، فاش ساخته است که تیم توسعه بازی همان اوایل کار از Stan Lee در مورد داستان پرسیده اند و در واقع از او خواسته اند که داستانی برای بازی Marvel’s Avengers بنویسد. مشخص نیست که او چه اندازه به ساخت بازی کمک کرده است اما به نظر می رسد که توضیحات او برای ایجاد داستان و شخصیت پردازی کاملا مفید بوده است زیرا که تمام این شخصیت های کلاسیک محصول ذهن او بوده اند:

Stan مرد پیچیده ای بود. او عاشق شخصیت هایش بود. ما از او پرسیدیم که می خواهد ما با شخصیت هایش چه کار کنیم. ما حتی از طرفداران خود مارول نیز پرسیدیم که از Stan چه سوالاتی را بپرسیم. برای نمونه رابطه او با بقیه چطور است و هنگام مواجه با او باید چه کار کنیم؟
زیبایی کار با Stan این است که او این شخصیت ها را ساخته است و عاشق آن‌هاست و از آن‌ها لذت می برد. نظرات او روی هر داستانی باعث برتری آن می شود و این برای ما نیز همین طور است.

بازی Marvel’s Avengers روز 15 مه 2020 برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.