legendary-video-games-auteur-hideo-kojima
یحیی رحیمی

هیدئو کوجیما از بازی بعدی خود می گوید: ترکیب سینما و بازی

یحیی رحیمی 15 آبان 1398 بدون دیدگاه
751 بازدید

همه ما هیدئو کوجیما را می شناسیم. او آدمی بسیار عجیب و با ذکاوت است و بازی هایش نیز طرفداران زیادی دارد. اخیرا در حاشیه جشنواره فیلم BAFTA، او و Nicholas Winding Refn که از کارگردانان مطرح سینماست، در مورد فیلم سازی و البته بازی جدید کوجیما صحبت کرده اند.

همان طور که می دانید، Death Stranding این جمعه عرضه خواهد شد و این آخرین ساخته کوجیماست اما در مورد پروژه های آینده چه؟

من واقعا می خواهیم چیزی متفاوت انجام دهم. در 5 سال آینده، پلتفرم بازی به استریم تبدیل خواهد شد. تجربه سینمایی و پلتفرم بازی ها ثابت باقی خواهد ماند اما خود بازی حالا استریم زنده خواهد شد. چیزی مانند eSports که امروزه می بینیم. من فکر می کنم که چیزی پیش روی خود داریم و من به آن فکر می کنم. این یک فیلم است اما در واقع یک بازی است. من به چنین ایده ای فکر می کنم و می خواهم چنین چیزی را بسازم.

این اولین دفعه نیست که کوجیما در مورد فیلم صحبت می کند. در مصاحبه های اخیر نیز گفته بود که استودیو Kojima Productions در حال ورود به عرصه فیلم سازی است و اینکه در آینده حتما ساخت فیلم انجام خواهد شد. کوجیما همچنین گفته است که صنعت استریم فوق العاده هیجان انگیز است.

من کمی در مورد بازی بعدی نگرانم زیرا که ما با آینده(نامعلوم) مواجه هستیم. وقتی که یک پروژه را انجام می دهی و تمام می شود، به استراحت می پردازی و با خانواده ت وقت می گذرانی اما ذهن همیشه و مداوم در حال فکر کردن است. خب بازی Death Stranding هفته آینده عرضه می شود اما من همین الان به پروژه بعدی فکر می کنم و در حال آماده سازی هستم. برای من مثل این است که صبحانه یا نهار بخورم. چیز عجیبی نیست. من خوشحالم که می توانم روی پروژه بعدی کار کنم و از نظر فیزیکی می توانم رویش کار کنم.

نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.