ps5
یحیی رحیمی

بازی هایی که با عرضه PS5 منتشر خواهند شد: در این مورد چه می دانیم؟

یحیی رحیمی 13 آبان 1398 بدون دیدگاه
1,426 بازدید

هنوز فاصله بسیار زیادی تا معرفی کنسول جدید کمپانی سونی به نام PlayStation 5 داریم. تقریبا هیچ چیز از بازی های این کنسول نمی دانیم اما مدیر مالی کمپانی باور دارد که از آنچه روی کنسول PS5 خواهیم دید هیجان زده خواهیم شد. در جدیدترین کنفرانس ها و جلسات مالی با سرمایه گذاران، هیروکی توتوکی به صورت کوتاه از نسل بعدی کنسول ها صحبت کرده است و گفته است که استودیوهای اختصاصی و شخص ثالث در حال تولید بازی هایی هستند که طرفداران را راضی نگه خواهد داشت.

توسعه PS5 در حال ادامه است و بر اساس برنامه پیش می رود. ما باور داریم که توسعه بازی ها توسط همکاران ما در بخش تولید بازی به نرمی در حال ادامه است. اما در نظر داریم که تجربه گیم پلی فوق العاده درگیرکننده ای را در اختیار هر دو کاربران PS4 و همچنین کاربران احتمالی جدید قرار دهیم.

این صحبت ها چیزی را مشخص نمی کند اما خوب است که می شنویم سونی برنامه های کاملی برای PS5 دارید. سونی اخیرا عرضه کنسول جدید خود را در تعطیلات آخر سال 2020 تایید کرده است و از آن زمان تا به حال گمانه زنی های زیادی شنیده ایم. بسیاری باور دارند که کنسول PS5 در جمعه سیاه عرضه خواهد شد. سونی هنوز هیچ بازی را برای این کنسول تایید نکرده است اما می توانیم چند حدس و گمان در این مورد بزنیم.

یوبی‌سافت اخیرا تایید کرده است که بازی های Watch Dogs: Legion، Rainbow Six Quarantine و Gods & Monsters برای نسل فعلی و همچنین نسل بعدی کنسول های بازی عرضه خواهند شد. به این ترتیب، قطعا این سه بازی را روی PS5 داریم. از سوی دیگر سونی گفته است که بازی های قدیمی روی PS5 نیز عرضه خواهند شد و در نتیجه عنوان های The Last of Us Part 2، Ghost of Tsushima و Death Stranding قطعی خواهند بود. سونی قرار است چند ماه دیگر اطلاعات کاملی را در مورد PS5 با ما به اشتراک بگذارد و در نتیجه منتظر خبرهای جدید باشید. نظر شما چیست؟

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.