دانلود بازی Dead Purge Outbreak برای PC
دانلود بازی Dead Purge Outbreak برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Dead Purge Outbreak برای PC

پارسی گیم 4 دی 1398 3 دیدگاه
11,238 بازدید

دانلود بازی Dead Purge Outbreak برای کامپیوتر

داستان بازی‌های امروزی بیشترشان در آینده جریان دارد و اکثر آن‌ها نیز به حمله موجودات آخر و زمانی و یا زامبی‌ها اشاره دارند، Dead Purge Outbreak نیز یکی از همین بازی‌هاست که توسط استودیوی Microlith Games طراحی و به‌صورت انحصاری برای کامپیوترهای شخصی منتشرشده است. Dead Purge Outbreak ازلحاظ گیم پلی و محوریت کلی شباهت بسیار زیادی با سری معروف و آخر و زمانی DEAD RISING دارد که البته این شباهت نقطه‌ضعف بازی حساب نمی‌شود بلکه استودیوی سازنده توانسته از این شباهت بهره‌برداری مثبت بکند و یک گیم پلی جدید و دوست‌داشتنی پدید آورد.

همان‌طور که گفته شد داستان Dead Purge Outbreak در آخر و زمان جریان دارد، جایی که تمام دنیا مبتلابه یک بیماری خطرناک شده‌اند و تنها عده محدودی جان سالم بدر برده‌اند و شما یکی از آن افراد هستید، حال وظیفه شما به‌عنوان یک ناجی این است که دلیل گسترش و به وجود آمدن این بیماری را کشف کنید و از طرفی دیگر به دنبال راه‌حلی برای درمان بشر و نجات انسان‌ها از نابودی باشید.

گیم پلی Dead Purge Outbreak گستردگی و آزادی عمل مناسبی دارد همچنین شما در بازی می‌توانید برای از بین بردن زامبی‌ها و دشمنان خود از سلاح‌های متنوعی استفاده کنید به‌علاوه اینکه امکان ارتقا و شخصی‌سازی این سلاح‌ها نیز در اختیار شما قرار دارد، هوش مصنوعی دشمنان نیز در سطح بسیار خوبی قرار دارد و به‌سادگی از پای درنخواهند آمد.

در بخش گرافیک نیز Dead Purge Outbreak خوش درخشیده و گرافیک هنری بازی بسیار واقع‌گرایانه و چشم‌نواز طراحی‌شده، اما متأسفانه اوضاع درزمینهٔ گرافیک فنی کمی متفاوت است، عمق کمِ بافت‌ها و بی‌کیفیت بودن تکسچرها ضربه بزرگی به گرافیک بازی زده‌اند اما هنوز هم نمی‌توان Dead Purge Outbreak ازلحاظ گرافیکی یک بازی ضعیف توصیف کرد زیرا گرافیک هنری بازی تا حدود بسیار زیای جبران گرافیک هنری ضعیف بازی را کرده است.

Dead Purge Outbreak یک بازی اکشن دوست‌داشتنی آخر و زمانی است که می‌تواند باگیم پلی و داستانش سرگرم‌کننده‌اش شمارا تا مدت‌ها سرگرم کند.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 (x64)
Processor: Intel Core i5-4460, 2.70GHz or AMD FX-6300
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD Radeon R7 260X
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (x64)
Processor: Intel Core i7 3770 3.4GHz or AMD equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 with 3GB VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

You are one of the few who have survived the outbreak of an epidemic disease that infected most of the world’s population and now you must fight for the survival of humanity. Purge never-ending waves of vicious zombie hordes, scavenge for supplies, research new skills and improve your equipment. Use sniper rifles with high velocity ammo, accurate assault rifles, rapid fire submachine guns, shotguns with huge bullet spread or melee weapons designed for close quarter combat to kill the undead.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    اردلان

    مهمان

    سلام من بازی رو دانلود کردم نصب کردم اما صفحه سیاه میشه. میشه راهنمایی کنید؟؟؟؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به اردلان

      پشتیبانی

      سلام
      مشخصات کامل و دقیق سیستم خودتون رو بگید

  • Avatar

    ReZa gAmEr

    مهمان

    سلام میخواسم بدونم بازی با اینکه تو سایت اومده مشکلی نداره

    پاسخ دهید