دانلود بازی Debris برای PC
دانلود بازی Debris برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Debris برای PC

پارسی گیم 14 آبان 1398 2 دیدگاه
4,535 بازدید

دانلود بازی Debris برای کامپیوتر

ترس از دریا و مسائل عجیب مربوط به اقیانوس‌ها مباحثی هستند که برای سال‌های سال است ذهن مردم عادی و دانشمندان را مشغول به خودکرده‌اند، از اتفاقات عجیب در اعماق دریاها گرفته تا دیده شدن موجودات عجیب در بین دره‌های دریایی، مباحثی که باوجود گذشت سال‌ها و پیشرفت بسیار زیاد تکنولوژی همچنان همانند یک راز در سینه‌ی دریاها نگه‌داشته شده‌اند. تاکنون بازی‌های زیادی در رابطه باگم شدن در دریا به بازار عرضه‌شده‌اند اما هیچ‌کدام از آن‌ها در طراحی و انتقال اتمسفر تاریک اقیانوس‌ها موفق نبوده‌اند، بازی Debris که به‌تازگی برای کامپیوترهای شخصی در دسترس قرارگرفته به‌خوبی می‌تواند آن حس رازآلود بودن اعماق دریاها را به مخاطبان القا کند.

داستان بازی Debris در مورد چند فیلم‌بردار است که برای ثبت موجودات دریایی و ساخت یک مستند به عمق عمیقی از اقیانوس می‌روند اما ناگهان در حین فیلم‌برداری با طوفان دریایی عجیبی مواجه می‌شوند که تمامی معادلات آن‌ها را به هم می‌ریزد، چند تن از اعضای تیم فیلم‌برداری در این سانحه جان خود را دست می‌دهند و بقیه افرادی نیز که زنده مانده‌اند در اعماق اقیانوس سرگردان می‌شوند، حال شما باید در نقش یکی از این فیلم‌برداران راه فراری برای رسیدن به سطح آب برای خودتان و هم‌تیمی‌هایتان پیدا کنید.
شما در طول بازی Debris با موجودات دریایی عجیبی روبه‌رو می‌شوید و به‌خوبی حس ترس و تاریک بودن اعماق اقیانوس را احساس خواهید کرد، بازی طوری طراحی‌شده که شما برای پیش برد مراحل نیازمند حل کردن بعضی از پازل‌ها و روبه‌رو شدن با برخی از خطرناک‌ترین موجودات دریایی هستید.

Debris بااینکه در بخش گرافیک فنی در حد و اندازه‌های بازی‌های نسل هشتمی نیست، اما در بخش گرافیک هنری توانسته خوب عمل کند و طراحی محیط‌ها به‌خوبی اتمسفر بازی را به شما منتقل می‌کنند. اگر از علاقه‌مندان دریاها و مسائل مربوط به آن هستید، Debris بازی است که می‌تواند باگیم پلی جذاب و اتمسفر بی‌نظیرش شمارا جلوی کامپیوترتان میخکوب کند.

در ادامه برای دانلود بازی Debris با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Dual Core 2.3GHz or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GTX 760 or higher and AMD R9 270X or higher
DirectX: Version 11
Storage: 13 GB available spacen

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7
Processor: Dual Core 2.3GHz or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 760 or higher and AMD R9 270X or higher
DirectX: Version 11
Storage: 13 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

You’re part of a small team sent to film a promotional video for a groundbreaking discovery: meteoric debris embedded deep in Arctic ice that provides clean, hyper-efficient energy. But there’s an accident. Escape together or die alone Stranded at the bottom, injured and running out of time, your only hope for survival is to reach the surface. But something else is going on. Things aren’t right, they don’t add up, and you can’t help but speculate. Why is this happening?

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 6.23 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    سلام این بازی روی سیستم زیر اجرا میشود؟
    Windows 10 pro 64 bit
    Gtx 750 ti 2gb
    intel i3 3220
    ram 8

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به مهدی

      پشتیبانی

      سلام
      بله