دانلود بازی Risen 3 Titan Lords برای PC
دانلود بازی Risen 3 Titan Lords برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Risen 3 Titan Lords برای PC

پارسی گیم 14 آبان 1398 7 دیدگاه
15,542 بازدید

دانلود بازی Risen 3 Titan Lords برای کامپیوتر

Risen 3: Titan Lords یک بازی نقش‌آفرینی اکشن است که آن را Piranha Bytes توسعه داده و توسط Deep Silver منتشر شده است. دنباله‌ی داستان اصلی Risen 2: Dark Waters و قسمت سوم در سری Risen است که در تاریخ 21 اوت 2015 در سراسر جهان برای پلی‌استیشن 4 منتشر شد. هم‌چنین یک نسخه‌ی ارتقاء یافته‌ آن برای بازیکنان کامپیوتر با تمامی DLC های بازی در Steam قرار داده شده است. شرکت ناشر بازی‌های موفقی همچون سری Metro و Saints Row را در کارنامه‌ی خود دارد، از سال 2006 شروع به همکاری با Piranha Bytes کرد که حاصلش انتشار Gothic 3 در همین سال و در ادامه سری Risen بود.

جهان توسط خدایانش رها شده و از خشونت رنج می‌برد. از طرفی تایتان‌ها در حال تلاش برای به دست آوردن قدرت و تسلط نیروهایش بر کل بشریت است. با این وجود، شما با مشکلات بیشتری روبرو می‌شوید: زندگی خودتان خراب شده است و باید در حین مبارزه با این معضلات، در پی کشف علت آنچه که سراسر جهان را در تاریکی فرو می‌برد باشید. کسی چه می‌داند، شاید حتی در همین بین سرنوشت دنیا را نیز نجات دهید! روح خود را که در ابتدای داستان از شما دزدیده شد، دوباره به دست آورید و مسیرتان را در پیش بگیرید. بازیکن در نقش یک “قهرمان بی‌نام” جدید جایگزین شخصیت اصلی از دو بازی قبلی شده است. او هرگز تا قبل از بازی سوم دیده نشده است، اما نشانه‌هایی وجود دارد که او پسر کاپیتان دزد دریایی مرحوم Gregorius Emanuel Steelbeard و برادر Patty Steelbeard حاضر در قسمت‌های قبلی مجموعه است. قهرمان و پتی به دنبال یک گنجینه قدیمی در یک معبد بومی باستانی هستند که به یک دروازه‌ی جادویی ساخته شده از کریستال، بر می‌خورند که ارباب سیاهی را به این دنیا فرا می‌خواند. ارباب تاریکی به روح قهرمان نفوذ کرده، ظاهرا او را می‌کشد. پتی و خدمه اش جسد او را در ساحل جزیره دفن می‌کنند اما کمی بعد، جادوگری با نام Bones طی مراسمی او را از مرگ بیدار کرده و هشدار می‌دهد که او کاملاً زنده نیست، زیرا روح او در جهان زیرزمینی به دام افتاده است و جادو تنها توانست جسدش را دوباره زنده کند. هر چه او دورتر از روحش باشد، بیشتر ذهن خود را از دست خواهد داد و درنهایت تبدیل به یک بیگانه بی فکر از سایه‌ها خواهد شد. قهرمان به دنبال راهنمایی جادوگر، به ملاقات شکارچیان قدیمی شیطان رفته و برای مبارزه با سایه‌ها آماده می‌شود.

بازیکنان کنترل شخصیت اصلی را از دیدگاه شخص ثالث در حالت بازی دنیای باز، در دست گرفته و در ابتدای ورود، توانایی‌های شخصیت خود را به دلخواه تنظیم می‌کنند. در حالی‌که ظاهر فیزیکی شخصیت نمی‌تواند تغییر کند، ویژگی‌های دیگر مانند لباس و مجموعه‌های مهارت قابل تغییر هستند. در طی پیشرفت بازی، بازیکنان می‌توانند پنج ویژگی اصلی را بهبود ببخشند. هر کدام از آن‌ها بر بخش‌های مختلف گیم‌پلی تأثیر گذارند. ویژگی “تیغه” تعیین مهارت استفاده از شمشیر، قلاب، سلاح پرتابی و دیگر سلاح‌های تهاجمی را تعیین می‌کند. “اسلحه گرم” برای تپانچه، تفنگ و دیگر مهماتی که در آن باروت بکار می‌رود. “سختی” سطح آسیبی را که از حملات مختلف پدیدار می‌شود، تعیین کرده، در حالی‌که “زیرکی” بر روی فاصله گرفتن از مبارزه مثل سرقت، پنهان شدن، تهدید و متقاعد کردن شخصیت‌های دیگر تمرکز می‌کند. ویژگی نهایی “وودو” است که میزان قدرت استفاده از سحر و جادو سیاه را تعیین می‌نماید. هر یک از ویژگی‌ها دارای چند زیر مجموعه‌اند که هر کدام استعدادهای شناخته شده‌ای را پوشش می‌دهد. به دلیل این تنوع، بازیکنان می‌توانند با توجه به رویکرد خود، گیم‌پلی دلخواهشان را در بازی اجرا کنند. این ویژگی‌ها همراه با استعدادهای مربوطه، با صرف مقدار مشخصی از “Glory یا افتخار” ارتقا داده می‌شوند که از طریق تکمیل ماموریت‌ها، کشف مکان‌های جدید و شکست دادن دشمنان، توسط بازیکن به دست می‌آید. با این حال، استعدادهای فرد نیز می‌توانند با استفاده از اقلام خاصی، به طور دائمی یا موقت پیشرفت کنند. بعضی از مهارت‌های دیگر نیز می‌توانند با دریافت درس و مشاوره از کاراکتر‌های ویژه در سراسر جهان بازی آموخته شوند.

در نسخه اصلی PC یک سطح کیفی گرافیکی را با تنظیمات «Ultra» اضافه کرده که تصاویری با وضوح بالاتر ارائه می‌دهد. دارای یک سیستم ابری حجمی جدید است که آسمان و غروب خیره کننده‌تری را به چرخه‌های پویای شبانه روز اضافه می‌کند. نسخه‌ی پیشرفته نیز شامل چند DLC قبلا منتشر شده است از جمله ماجراجویی زره پوش، جزیره مه، قیام بچه‌های کوچک و جزیره‌ی سارقان. با توجه به خصوصیات بیان شده، می‌توان این بازی را از جمله‌ی نمونه‌های موفق سبک نقش‌آفرینی در جهان باز بر شمرد که توانایی رقابت با غول‌های این ژانر مانند The Witcher و Assassin’s Creed را دارا است. ضمن این‌که علاقه‌مندان سری بازی های Risen را به ساخت قسمت‌های بعدی، امیدوار خواهد کرد.

در ادامه برای دانلود بازی Risen 3 Titan Lords با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS:Windows XP , Windows Vista, Windows 7, 8 (32 or 64 bit versions, optimized for 64 bit and multicore processors )
Processor:Intel Pentium Dual Core E2140 1.60GHz / AMD Athlon 64 X2 Dual Core 3600
Memory:2 GB RAM
Graphics:AMD Radeon HD 2600 Pro or NVIDIA GeForce 8500 GT
DirectX®:9.0c
Hard Drive:10 GB Hard drive space
Sound:Direct Sound Compatible

سیستم پیشنهادی :

OS:Windows Vista, Windows 7, 8 (32 or 64 bit versions, optimized for 64 bit and multicore processors )
Processor:Intel Core i5-655K 3.2GHz / AMD Phenom II X4 940
Memory:4 GB
Graphics:Nvidia GeForce 8800GT and higher ; ATI radeon HD 3850
DirectX®:9.0c
Hard Drive:10GB
Sound:Direct Sound Compatible

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Risen 3: Titan Lords is an action role-playing game developed by Piranha Bytes and published by Deep Silver. It is the sequel to Risen 2: Dark Waters and the third installment in the Risen series. The Enhanced Edition of the game was released on August 21, 2015 worldwide for the PlayStation 4. It is also provided as a free upgrade for PC players who own the game and all its DLC on Steam. Abandoned by all the gods and suffering from the Titan Wars, a new threat rises from the soil. The player is placed in the role of a new “Nameless Hero,” replacing the protagonist from the two previous games. The new player character was never seen nor mentioned prior to the third game, but is revealed to be the brother of recurring NPC Patty Steelbeard, and son of the deceased pirate captain Gregorius Emanuel Steelbeard, as well as one of the few pirate captains left in the world.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 7.73 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.1 از میانگین رای 7 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 7 دیدگاه
  • Avatar

    sina

    مهمان

    سلام ممنون از سایت خوبتون . من این بازی رو هم نصخه core pack هم prophet نصب کردم اما موقع اجرا ارور میده the application was unable to start correctly 0xc00007b همه راه کار های این ارور رو انجام دادم نشد ، برنامه های جانبیش رو هم دارم سیستمم هم خوبه نمیدونم چکار کنم لطفا راهنمایی کنید الان خیلی وقته می خوام این بازیو نصب کنم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ErfaNaviD

    مهمان

    سلام روي لپتاپم اجرا ميشه؟ با چه كيفيتي؟
    OS Windows 10 64_bit
    processor: intel(R)core(TM) i7 4510U CPU @2.00 up to 3.10 GHz
    cache space : 4 MB
    Ram: 8gb DDR3
    NVIDIA Geforce GT840M 4 GB

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ErfaNaviD

      پشتیبانی

      سلام
      اجرا میشود

  • Avatar

    reza

    مهمان

    این دومین بازی هست که از سایت شما دانلود میکنم اجرا نمیشه این بازی دانلود کردم الان میزنم روش ی لحظه موس میچرخه بعد وا میسته بازیم اجرا نمیشه باید چکار کنم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به reza

      پشتیبانی

      پیش نیازهای بازی را نصب کنید
      سیستم و کارت گرافیک خود را آپدیت کنید
      مطمئن شوید حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی را در اختیار دارید

  • Avatar

    علی

    مهمان

    آره واقعا ، رایزن 1 عالی بود

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Mehrad

    مهمان

    نسخه اول این بازی محشر بود دوران خودش، متاسفانه 2 و 3 هیچ کدوم نتونستن سیکوئل قابلی باشن براش ، اگه اولین تجربتون از این سریه ریزن 1 رو پیشنهاد میکنم

    پاسخ دهید