call of duty modern warfare
یحیی رحیمی

درآمد 600 میلیون دلاری بازی Call of Duty: Modern Warfare تنها در 3 روز

یحیی رحیمی 9 آبان 1398 بدون دیدگاه
893 بازدید

استودیو Infinity Ward و کمپانی Activision جمعه هفته گذشته بازی Call of Duty: Modern Warfare را برای PC Xbox One و PS4 عرضه کردند. این بازی از نظر منتقدان مشکلاتی داشت اما به طور کلی کیفیت قابل قبولی داشت. به نظر می رسد که فروش بازی از آنچه که فکر می کردیم بسیار بهتر بوده است.

مدیرعامل کمپانی Activision در صحبت های جدیدش میزان فروش بازی Call of Duty: Modern Warfare را به موفقیت فیلم سینمایی Joker تشبیه کرده است. بر اساس صحبت های او، نسخه جدید ندای وظیفه بیش از 600 میلیون دلار فروش در سه روز اول عرضه بازی داشته است. این بیشتر از میزان فروش هر نسخه ای از بازی روی کنسول های نسل حاضر است.

بازی Call of Duty: Modern Warfare همچنین بهترین شروع را در تمامی تاریخ استودیو دارد و همچنین موفق ترین نسخه روی پلتفرم PC تا به حال بوده است. در ادامه ریاست کل Activision نیز گفته است که میزان ساعات بازی توسط بازیکنان بیش از هر نسخه دیگر در 6 سال گذشته بوده است. او دلیل این موفقیت را تلاش های بی حد و شما استودیو Infinity Ward خوانده است و از تلاش های آنان برای تولید چنین بازی محبوب و جذابی تشکر کرده است. او باور دارد که این تنها شروع فروش بازی است و قطعا رکوردهای دیگری نیز جابه جا خواهند شد.

با توجه به آمار منتشر شده، باید گفت که موفقیت بازی Call of Duty: Modern Warfare بسیار بزرگ تر از فیلم سینمایی Joker بوده است. خود بازی اما دارای یک سری تغییرات رادیکال است و البته داستان نیز کمی کلیشه ای است و دوباره قرار است روسیه را در نبرد شکست داد و این موضوع باعث عصبانیت بازیکنان روسی نیز شده بود. به هر حال سری بازی Call of Duty همیشه فروش فوق العاده ای داشته اند و مشخص است که این یکی نیز با توجه به تبلیغات انبوه انجام شده، فروشی فوق العاده خواهد داشت. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.