Battlefield-5-War-in-the-Pacific
یحیی رحیمی

نسخه بعدی بازی Battlefield سال 2022 عرضه خواهد شد

یحیی رحیمی 8 آبان 1398 بدون دیدگاه
662 بازدید

سری بازی Battlefield مدت هاست که بازیکنان زیادی را به خود سرگرم کرده است. دو نسخه اول بازی طوفانی بود و پیشرفت زیادی حتی نسبت به سری بازی Call of Duty داشت. این بازی در طول زمان دچار افت و خیزهای زیادی شد و همین توجهات را نسبت به آن تغییر داد.

آخرین نسخه از این شوتر جذاب، Battlefield V بود که آن نیز نظرات مثبت و منفی زیادی به خود دید. به نظر بسیاری بازی آنچنان که باید جالب نبود و البته همان روزهای اول نیز از کمبود و حتی نبود محتوای کافی برای سرگرم کردن بازیکنان رنج می برد. همین باعث شد که دیدگاه بازیکنان از روز اول نسبت به این بازی متفاوت باشد.

به هر حال استودیو DICE به مرور محتوای خوب به بازی اضافه کرد و توانست آن را به سطح قابل قبولی برساند. با توجه به رسیدن بازی به خطر آخر خود، صحبت ها از آینده فرانچایز Battlefield بالا گرفته است. EA کنفرانس مالی خود را دیروز برگزار کرد و شاهد خبرهایی در مورد فرانچایزهای مختلف بودیم. برای نمونه توسعه بازی NBA Live 20 نیز متوقف شد. حالا این کمپانی آمریکایی از برنامه های خود برای آینده فرانچایز Battlefield نیز صحبت کرده است.

EA گفته است که نسخه بعدی این بازی تا سال مالی 2022 عرضه نخواهد شد که تقریبا بین آوریل 2021 و مارس 2022 خواهد بود. این به معنی آن است که نسخه بعدی سری Battlefield قطعا روی نسل بعدی کنسول ها عرضه خواهد شد و شکی در این مورد نیست. Battlefield V نیز در ماه نوامبر 2018 عرضه شد و فاصله 3 تا 4 ساله نیز برای یک شوتر بزرگ، فاصله ای زیاد است.

این در حالی است که Activision هر سال یک نسخه از Call of Duty را بیرون می دهد. به هرحال امیدواریم که EA از تمام توانایی نسل بعدی کنسول ها برای شوتر جدید خود استفاده کند.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.