ghost recon breakpoint
یحیی رحیمی

یوبی‌سافت برنامه‌های خود را برای ارتقای کیفیت Ghost Recon Breakpoint اعلام کرد

یحیی رحیمی 7 آبان 1398 بدون دیدگاه
836 بازدید

چند روز پیش شاهد گلایه مدیرعامل یوبی‌سافت از میزان فروش بازی Ghost Recon Breakpoint بودیم. به نظر او بازی آنچنان که باید به فروش نرفته است و مقصر نیز توسعه دهندگان هستند. به همین دلیل فرایند بهبود و ارتقای بازی شروع شده است. به نظر قرار است کلیه بازی های یوبی‌سافت یک پله بالاتر روند و برای همین است که عرضه بازی هایی همچون Watch Dogs Legion و Rainbow Six Quarantine نیز به تاخیر افتاده است.

یوبی‌سافت امروز از برنامه های خوبی برای ارتقای کیفیت بازی Ghost Recon Breakpoint پرده برداشته است. در پست منتشر شده ابتدا از مشکلات فنی بازی آگاه می شویم که به هیچ وجه جالب نیستند. این گزارش پر از باگ ها و مشکلاتی است که تا عمق بازی فرو رفته اند. استودیو برای حل این مشکلات آپدیت 1.0.3 را در نظر گرفته است که قرار است اواسط نوامبر منتشر شود و مشکلات پیرامون پهپادها، عینک های دید در شب و اعلانات پایان مرحله را برطرف کند.

بعد از آن است که شاهد یک محتوای بعد از انتشار خواهیم بود. این بسته الحاقی در ماه دسامبر منتشر خواهد شد و اسم آن نیز Project Titan است. بعد از آن نیز رویداد Terminator شروع می شود. تازه بعد از انتشار این محتواها است که قرار است مشکل پول داخل بازی Ghost Recon Breakpoint حل شود. فعلا مشخص نیست که این مشکل قرار چطور برطرف شود اما از آنجایی که دو نوع پول داخل بازی داریم و همین باعث سردرگمی تمام بازیکنان شده است؛ یکی از آن‌ها حذف خواهد شد.

برنامه هایی برای بازگرداندن هم تیمی هایی که توسط هوش مصنوعی پیش می روند نیز به بازی در نظر گرفته شده است. به طور کلی گفته شده است که استودیو در حال کار روی یک نسخه رادیکال از بازی Ghost Recon Breakpoint است و باید دید در آخر چه اتفاقی خواهد افتاد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.