overwatch
یحیی رحیمی

بازی Overwatch 2 این هفته در BlizzCon معرفی خواهد شد

یحیی رحیمی 6 آبان 1398 بدون دیدگاه
428 بازدید

کمپانی Blizzard Entertainment این هفته مراسم BlizzCon 2019 را برگزار خواهد کرد و قرار است که نسخه جدید فرانچایز محبوب Overwatch را معرفی کند. بر اساس منابع تایید شده و همچنین مدارک منتشر شده، اطلاعات جامعی از Overwatch 2 در دست ماست و حتی لوگوی بازی و همچنین مودهای مختلف و نقشه ها و هیروها را می دانیم. به نظر این اطلاعات توسط ESPN منتشر شده اند.

در ماه ژوئن میلادی شایعاتی در زمینه ساخت نسخه بعدی بازی شنیده شد و به نظر Blizzard از تمام قوای خود برای ساخت این بازی استفاده کرده است و حتی شوتر اول شخص StarCraft را نیز به دلیل ساخت موتور بازی Overwatch 2 لغو کرده است. بر اساس مدارک لو رفته نیز باید انتظار داشت که بازی جمعه این هفته به صورت رسمی و کامل معرفی شود.

Overwatch 2 قرار است که PvE باشد و همچنین هیروهای جدیدی داشته باشد که دارای توانایی های جدید هستند. همچنین امکان خرید آیتم از درون بازی نیز اضافه خواهد شد و ممکن است که یک بخش داستانی 4 نفره نیز اضافه شود. همان طور که می دانید تجربه اصلی بازی 6 در مقابل 6 است. فعلا هیچ گونه صحبت رسمی از سوی Blizzard انجام نگرفته است.

overwatch-2

با داشتن یک داستان جداگانه، قطعا بیشتر تمرکز روی المان های داستانی خواهد بود. جد از آن مودهای Assault, Control, Escort و Hybrid پا بر جا خواهند بود. همچنین مود جدید Push نیز اضافه خواهد شد که نقشه ای کاملا جدید به نام تورنتو خواهد داشت. همه این صحبت ها بر اساس منبع لو رفته است و نباید همه چیز را نیز کامل عین واقعیت گرفت.

قرار است که از سال 2020 نیز تمام تیم های بخش مسابقات Overwatch، در شهر خودشان بازی کنند و لازم نیست هر بار در جایی گرد هم آیند. علاوه بر آن تیم هالووین نیز در جریان است و می توانید از چالش های آن لذت ببرید.

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.