پایان تولید بازی Diablo IV
یحیی رحیمی

تولید بازی Diablo IV به اتمام رسید

یحیی رحیمی 29 فروردین 1402 بدون دیدگاه
245 بازدید

شرکت بلیزارد رسماً پایان تولید بازی Diablo IV را اعلام کرد و این اثر به اصطلاح طلایی شد. این بدین معنی است که نسخه نهایی بازی آماده کپی‌شدن روی دیسک‌های بازی است و تولید انبوه آن آغاز خواهد شد. پایان تولید بازی دیابلو 4 بدین معنی است که تنها یک مرحله باقی مانده و آن‌هم انتشار است.

بلیزارد با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی در مورد پایان تولید بازی Diablo IV نوشت: «طلایی شدن اتفاق حائز اهمیتی برای تیم فوق‌العاده دیابلو 4 است که با تمام توان برای خلق نسخه جدید این سری مشهور تلاش کردند. این یک قدم روبه‌جلو مهم برای انتشار بازی در تاریخ ششم ژوئن (16 خرداد) است. راد فرگوسن، مدیرکل دیابلو در ادامه افزود: «مهم نیست کهنه‌کار هستید یا اینکه برای اولین بار بازی می‌کنید، نمی‌توانیم برای تجربه بازی کامل توسط شما صبر کنیم.»

مدیرکل در ادامه به ویژگی‌های بازی جدید سری دیابلو پرداخت. وی داستان‌سرایی بازی را خارق‌العاده خواند و معتقد است که کلاس‌های شخصیتی بازی جدید کامل‌ترین هستند. این باعث شده تا کاوش در دنیای تاریک سنکچوری، بهترین در نوع خود باشد. بازی دیابلو 4 چندین بار دچار تأخیر شده است و اتمام روند تولید، خبر مهمی برای طرفداران بلیزارد است. عده‌ای می‌گویند که هنوز هم شانس به تأخیر افتادن بازی وجود دارد و به نظر می‌رسد که باگ و مشکلات دست از سر این اثر برنمی‌دارند.

پایان تولید بازی Diablo IV

اتمام تولید بازی Daiblo IV

نسخه آزمایشی بازی Diablo IV به‌تازگی منتشر شد. افرادی که بازی را پیش‌خرید کردند، طعم بازی چهارم را چشیدند. نسخه آزمایشی با تحسین همگان روبه‌رو شد. منتقدان در مطالب پیش‌نمایش به تعریف و تمجید بازی جدید پرداختند. یکی از منتقدان نوشت که صبر برای دریافت بازی بیش از اینها ارزش داشت. این بازی از لحاظ بصری و همچنین داستان‌سرایی فوق‌العاده عمل کرده است و بلیزارد توانسته به‌خوبی از پس تولید یک بازی کامل بربیاید. این باعث شده تا بازی جدید، خاطرات خوش دوران Diablo 2 را تکرار کند.

بازی دیابلو 4 علاوه بر حالت داستانی، دارای بخش آنلاین وسیع است. بخش داستانی شامل 120 سیاه‌چاله و صدها مأموریت فرعی و باس‌های مخوف است. کاوش در جهان بازی ساعت‌ها زمان می‌برد. در ادامه می‌توانید به مبارزه علیه حریف‌های آنلاین بپردازید و از حالت‌های مختلف بخش چندنفره لذت ببرید. یکی از حالت‌های بازی که برای اولین بار در این سری استفاده می‌شود، شبیه بتل رویال است. بازی‌کنان در سیاه‌چاله حاضر می‌شوند و باید با یکدیگر بجنگند تا در نهایت آیتم‌های زیادی کسب کنند. بازی‌کننده باید تا آخر دوام بیاورد و در غیر این صورت، تمامی آیتم‌ها را از دست خواهد داد.

با اتمام تولید Diablo IV باید منتظر انتشار آن در تاریخ 16 خرداد برای کنسول‌‌های بازی و کامپیوتر (بتل‌نت) باشیم.

منبع: Gematsu

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.