xiaomi mi surface 34
یحیی رحیمی

شیائومی اولین مانیتور گیمینگ خود را معرفی کرد

یحیی رحیمی 6 آبان 1398 بدون دیدگاه
620 بازدید

اگر بخواهید یک مانیتور گیمینگ فوق العاده خریداری کنید، گزینه ها واقعا زیاد و گسترده هستند. به راحتی می توانید در بازه قیمتی مناسبی، یک مانیتور خوب برای خودتان پیدا کنید. حالا علاوه بر سازنده های نام آشنای قدیمی، کمپانی ها جدیدی نیز راه خودشان را به این بازار باز کرده اند. مدتی پیش Razor رسما وارد بازار شد و حالا شیائومی نیز مانیتور گمینگ خود را ارایه کرده است.

شیائومی یک کمپانی چینی مشهور است که همه آن را به خاطر فروش گوشی های هوشمند می شناسند. این کمپانی آرام به دیگر عرصه های سخت افزار راهش را باز کرد و شاهد معرفی تلویزیون های هوشمند، دست بندهای سلامت، پاوربانک و حتی اسکوترهای برقی از جانب آن بودیم. حالا Mi Surface 34 اولین مانیتور کمپانی شیائومی است.

این مانیتور یک صفحه نمایش 34 اینچ خم با رزولوشن 3440×1440 و نسبت 21:9 است. این مانیتور به طور مخصوص برای گیمینگ ساخته شده است و دارای نرخ ریفرش 144 هرتز است و البته زمان پاسخ 4 میلی ثانیه را نیز دارد. همچنین با فناوری AMD FreeSync نیز همسان است و هیچ گونه مشکلی روی کاغذ در این مانیتور دیده نمی شد.

هنوز جزئیات کامل مانیتور Mi Surface 34 اعلام نشده است و نمی دانیم که میزان روشنایی و کنتراست و گزینه های اتصال آن به چه صورتی است. همچنین مشخص نیست که کدام کمپانی پنل VA آن را تامین کرده است هر چند بسیاری باور دارند که سامسونگ آن را تامین کرده است. طراحی مانیتور نیز چندان عجیب و غریب نیست و کاملا ساده و منطقی به نظر می رسد. قیمت این پنل نیز 283 دلار یا 2000 ین چین در نظر گرفته شده است که با هزینه حمل به 354 دلار خواهد رسید. مشخص نیست که آیا شیائومی این مانیتور را خارج از چین نیز به فروش خواهد رساند یا خیر.

شیائومی همچنین از مانیتور 23.8 اینچ با رزولوشن 1920×1080 رونمایی کرده است که قیمت آن 98 دلار عنوان شده است. نظر شما چیست؟

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.