Watch Dogs Legion
یحیی رحیمی

عرضه بازی های Watch Dogs Legion و Rainbow Six Quarantine تاخیر خورد

یحیی رحیمی 3 آبان 1398 بدون دیدگاه
1,814 بازدید

امروز واقعا روز تاخیر خوردن بازی هاست! یوبی‌سافت به تازگی گزارش مالی جدید خود را منتشر کرده است و در حین آن نیز از تاخیر عرضه بازی های Rainbow Six Quarantine و Watch Dogs Legion و البته Gods & Monsters به نسل بعدی کنسول ها خبر داده است. این خبر توسط مدیر مالی کل یوبی‌سافت اعلام شده است.

در متن خبر منتشر شده، بیان شده است که بازی های Gods & Monsters و Rainbow Six Quarantine و Watch Dogs Legion بین سه ماهه دوم یا سوم سال مالی بعدی منتشر خواهند شد. با این حساب چیزی بین ماه های ژوئیه و دسامبر 2020 و قطعا این بازی ها برای نسل بعدی کنسول ها منتشر خواهند شد. قرار بود که چند ماه دیگر شاهد عرضه این بازی ها باشیم و قطعا این خبر برای طرفداران ناراحت کننده خواهد بود.

البته به نظر این بازی ها هنوز برای کنسول های فعلی عرضه خواهند شد اما تمرکز حالا به نسل بعدی منتقل شده است. یوبی‌سافت چند ماهی است که به فکر فناوری های جدید افتاده است و برای نمونه روی خوشی به پلتفرم استریم Google Stadia نشان داده است و چندین بازی بزرگ خود را نیز برای عرضه روی این پلتفرم آماده کرده است.

یوبی‌سافت دیروز خبر از عرضه 5 بازی بزرگ و دسته اول در سال آینده میلادی داد و قطعا می توان گفت که Gods & Monsters، Watch Dogs Legion و Rainbow Six Quarantine سه عدد از آن 5 بازی گفته شده هستند. تاخیر خوردن عرضه یک بازی همیشه بد نیست و باعث افزایش سطح کیفیت یک بازی خواهد شد. همچنین خوب است که می دانیم نسل بعدی کنسول ها را با بازی های فوق العاده ای شروع خواهیم کرد.

آن دو بازی دیگر به نظر Beyond Good and Evil 2 و البته Assassin’s Creed Kingdom باشند که مدتی است شایعات در مورد آن‌ها بالا گرفته است. به هر حال اطلاعات بیشتری در این مورد دریافت خواهیم کرد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.