Bioshock Infinite
یحیی رحیمی

بازی بعدی سازنده BioShock یک عنوان شبیه ساز فوق العاده خواهد بود

یحیی رحیمی 30 مهر 1398 بدون دیدگاه
660 بازدید

شش سال از روزی که سازنده سری BioShock به نام Ken Levine و تیمش بازی BioShock Infnite را در سال 2013 عرضه کردند می گذرد. در ادامه دو بسته الحاقی در سال 2014 برای بازی نیز منتشر شد و از آن زمان تا به حال استودیو از Irrational Games به Ghost Story Games تغییر اسم داده است اما هنوز هم خبری از یک بازی جدید نیست. به نظر می رسد که حالا جزئیاتی از بازی بعدی استودیو منتشر شده است.

مدتی پیش شاهد پخش یک آگهی استخدامی توسط کمپانی Take-Two Interactive بودیم. همین تایید کرد که بازی جدید استودیو Ghost Story یک عنوان شبیه ساز فوق العاده بزرگ خواهد بود. این آگهی استخدامی البته مشخص نمی کند که بازی در کل پیرامون چه داستانی است اما با توجه به روحیه استودیو باید گفت که بازی به شوتر و همچنین اکشن نقش آفرینی نزدیک خواهد بود که البته این در کنار ژانر شبیه ساز نیز خواهد بود.

هر چند که نسخه های پیشین بازی BioShock به عنوان شبیه ساز نام برده نمی شوند اما DNA این بازی ها در عنوان جدید نیز استفاده خواهد شد. با توجه به اینکه استودیو Levine نیز روی همین بازی کار می کند، نزدیک بود آن به سری BioShock بیشتر از همیشه حس می شود. البته شایعات حاکی از آن است که این بازی قطعا از نسخه های Infinite و BioShock کوچکتر خواهد بود.

تیمی که روی بازی کار می کند در حدود 40 نفر است و نباید انتظار یک عنوان عجیب و غریب را داشت. فعلا تنها ژانر بازی بعدی Ghost Story را می دانیم و همین فعلا کافی است. مدتی پیش کارکنان استودیو به 2K Games منتقل شدند و آن زمان عده ای گفتند که نسخه بعدی BioShock ممکن است تحت توسعه باشد و باید صبر کرد و دید که چه اتفاقی در آخر خواهد افتاد.

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.