Call-of-Duty-Modern-Warfare-2
یحیی رحیمی

بازی Call of Duty: Modern Warfare لوت باکس نخواهد داشت اما بتل پس چرا!

یحیی رحیمی 28 مهر 1398 بدون دیدگاه
499 بازدید

بازی Call of Duty: Modern Warfare چند روز دیگر عرضه خواهد شد. مدتی پیش استودیو Infinity Ward از برنامه های خود برای آپدیت های بعد از انتشار بازی خبر داده بود و حالا اصلاحاتی در این زمینه انجام داده است که به نظر همه از آن استقبال خواهند کرد.

بزرگ ترین تغییر در مورد بازی Call of Duty: Modern Warfare پیرامون نقشه هایی است که قرار است در بسته های الحاقی قرار گیرند. این نقشه های قرار است که به صورت مجانی در دسترس قرار گیرند و دیگر به صورت Season Pass نخواهند بود. همچنین تمامی نقشه ها نیز به صورت آنی روی سه پلتفرم مختلف عرضه خواهند شد و این راه خوبی برای کنار هم نگه داشتن جامعه بازی کنار یکدیگر است. با توجه به این که بازی امسال فراپتلفرمی خواهد بود، کنارهم نگه داشتن بازیکنان بسیار مهم است.

برای آن‌هایی که نگران وجود لوت باکس در بازی هستند، باید گفت که نگرانی لازم نیست. تمامی سلاح ها و تفنگ های موجود در بازی توسط خود گیم پلی و پیشبردن بازی در دسترس قرار خواهند گرفت و لازم نیست که برای آن‌ها پول پرداخت. به طور کلی تعادل در بازی Call of Duty: Modern Warfare برقرار است و کسی با پول از فرد دیگری جلو نخواهد زد.

به جای آن قرار است که سیستم بتل پس را داشته باشیم که البته روزهای اول انتشار در دسترس نخواهد بود و فصل اول آن بعدها شروع خواهد شد. به نظر این سیستم بسیار بهتر از لوت باکس هایی باشد که قبلا در نسخه های قبلی نیز استفاده شده اند. هر چه باشد بازی Call of Duty: Modern Warfare روز 25 اکتبر میلادی در اختیار بازیکنان PS4، Xbox One و PC قرار خواهد گرفت. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.