call of duty modern warfare
یحیی رحیمی

بخش Spec Ops بازی Call of Duty: Modern Warfare به طور کامل توضیح داده شد

یحیی رحیمی 17 مهر 1398 بدون دیدگاه
1,583 بازدید

کمپانی Activision اخیرا اولین تریلر و اطلاعات کلی در مورد بخش Spec Ops بازی Call of Duty: Modern Warfare را منتشر کرده است. این بخش همان Spec Ops Survival نیست که قبلا دیدیم. آن بخش تنها در انحصار کنسول PS4 بود و قرار بود که قرارداد بین Activision و سونی نیز تا اکتبر 2020 پابرجا بماند. اما حالا در مورد ماموریت های عادی بازی خبردار شده ایم و قطعا اطلاع از این بخش برای خرید بازی لازم است.

باید گفت که ماموریت ها دارای چندین پله و مرحله هستند و این به استراتژی مورد انتخاب شما بستگی دارد. می توانید انتخاب کنید که حمله روبه جلو داشته باشید یا اینکه به صورت مخفی کاری پیش بروید. دشمن نیز همین حالت را خواهد داشت. همچنین یک سری نقش های مختلف وجود دارد و برای نمونه می تواند مهندس، دکتر، انتحاری، حمله کننده، Recon و حمله کننده با سلاح های سنگین را انتخاب کنید.

هر کدام از این نقش ها نیز دارای سلاح های مشخص خواهند بود که هر کدام از آن‌ها را می توان ارتقا داد و به نوعی برای خود یک Perk خاص ساخت. گفتنی است در ابتدا تنها 4 ماموریت یا Operations در دسترس خواهند بود قرار است که با شروع فصول جدید، ماموریت های جدید نیز اضافه شوند و در نتیجه همیشه محتوای کافی برای بازی در دسترس خواهید داشت.

برای آن‌هایی که به دنبال مراحل یا Missions می گردند، باید گفت که مراحل بازی را می توان به صورت تکی پیش برد یا اینکه در گروه های 4 نفره. بخش Spec Ops بازی Call of Duty: Modern Warfare به طور کلی یک سری سلاح های خاص و همچنین جایزه های مخصوص نیز اهدا خواهد کرد و البته که تمامی اپراتورها نیز در این بخش حاضر هستند و فعالیت های شما در مودهای دیگر به این بخش نیز انتقال خواهد یافت.

همانند عملیات ها، مراحل جدید نیز با شروع فصل های جدید در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت. در بخش Spec Ops Survival شاهد فرستادن موج های مختلفی از دشمن و زامبی ها هستیم و این بخش تنها در دسترس بازیکنان PS4 خواهد بود. بازی Call of Duty: Modern Warfare روز 25 اکتبر عرضه خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.